Rakensin mökin 1990-91 ja lopputarkastus sitten vissiin jäi tekemätttä, mutta muuten se rakennusmestari kyllä sielä ramppas. No, nyt kun Kouvola ja Jaala liitty, niin joku on sielä vissiin penkonu vanhoja papruja ja hiffannu tuon tarkastuksen puuttumisen ja lähetti mulle paprun jossa pyydetään minua osoittamaan koska tarkastus on tehty ja kuka teki. Mistähän minä nekin tiedot hankin? Aion kuitenkin lähettää vastineen jossa lukee että tarkastettu on, enkä tiedä kuka tarkasti. Onkohan muuta tehtävissä?
Lopputarkastus
sde4r
1
869
Vastaukset
- fire33
Laita paperia mökin alle ja tulta perään, ja ilmoita rakennusvirastoon että kyseessä olevaa rakennusta ei enää ole pystyssä. Ja samalla reisulla käy vakuutusyhtiössä nostamassa vakuutusrahat, ja toivo että yhtiö ei saa tietää tuosta lapusta jonka sait.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707