Mun elämäni aikana. Elämästäni puuttuu ulkoinen loisto, Pienestä palkasta ei riitä rahaa ulkomaanmatkoihin, kaikki on laskettava tarkkaan. Jo vuokra ottaa ison osan liksastani.
Kuitenkin on varma työpaikka niin kauan kuin terveyttä riittää. Laskut pystyy maksamaan ajallaan kun jättää juhlimisen niille, joilla siihen on mielestään varaa.
Laitan pienen lottopelipanoksen lähes viikoittain, mutta sieltä on turha odottaa mitään. Jakaahan RAY minunkin panokseni harkintansa mukaan uusjakoon.
Uutta käännekohtaa tuskin tulee?
5
917
Vastaukset
Päästä liitelemään vapaana kuin taivaan käki tästä aina vaan lisää kremppaantuvasta kehosta. Nyt minua vielä tarvitaan. Tätä minä aina oon ihmetelly.
Notta näinkin onneettoman näköisillä pahveilla on mahiksia yleensä pelata. Oon tullu siihen tulokseen, että se se ihmiskuiskaajan kurssi Kekkosen vielä eläessä tuli käytyä.
Kaikki nää on jo nähty. Multiat, Öllölät, Kelontekemäjärvet ja mitä niitä onkaan. Mut antaa nyt olla. Hirvipaistin tuoksua tulee keittiöstä, sähköllä käyvästä hautujutuupadasta.- otsomies
Alkuryypit siinä vaiheessa on nähtävästi jo otettu.
- mihin suuntaan
Vaikuttaa kusetukselta... jos joku keksisi varman tavan tehdä rahaa, miksi se haluaisi antaa sen muille?
- kelloton korhonen
Voi olla myöskin keskitalveen henk. koht. perinteeseen ajoittuva tämä tunne elämänhallinnan menettämisestä. Vaikka tämä, ettei sukulaisuusuhteet enää kiinnosta - jos sitten aikaisemminkaan!
Uutta tässä elämäntilanteessa on pelihimon viriämiseen. Näissä piireissä eläneet sanovat vasta-alkajilla käyvän hoopon tuurin. Keno, lottopelit, ei juuri muuta.
Olen häviöllä. Kuitenkin vain tuhansia egejä. On se tunne, että joskus pamahtaa kunnon voittopotti päälle. Silloin lopetan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967251Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695254Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1092607- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831726Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311480