Herra Weixelbraun oli mukana Kommissaario Rex -sarjassa, hahmon nimi oli Christian Böck. Hän lähti sarjasta koska halusi keskittyä teatterissa näyttelemiseen.
Olen kolunnut kaikki netin englannin- ja suomenkieliset sivut missä hänet on mainittu, saksaa en osaa niin paljon että voisin niiltä katsoa mutta Googlen sekavaa käännöstä olen käyttänyt vähän mutta eipä ole oikein mitään selvinnyt....
Sattuisiko joku tietämään mitä Heinz Weixelbraun tekee nyt? Luin että hänellä olisi kaksi lasta, onko tullut lisää, minkä ikäisiä lapset suunnilleen ovat.....?
En oikein saa netistä mitään uutta tietoa........ Yksi ongelma ainakin on se kun en osaa saksaa. :(
Voisiko joku vähän auttaa ja kertoa mitä hänelle nyt kuuluu......? Oli vaan niin ihana ja SÖPÖ Rex-sarjassa!
Heinz Weixelbraun
The Greatest Fan
1
1072
Vastaukset
- HawaijiGirl
Hei, aloittaja! Tässä jotakin sinulle, mitä löysi Googlen avulla (osan saatat tietää)
Nimi: Heinz Weixelbraun
Syntynyt: 1963, Spittal an der Drau
Hän on itävaltalainen näyttelijä.
Mitä hän tekee nyt?
-näyttelee luultavimmin teatterissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1925871Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä472691- 1562252
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne331708- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621367Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321253Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997