Heips !
Mul on täs ollu ajatuksena, et lähtisin Keravan keudaan opiskelee autokorinkorjaajaks,
mut ongelmana on se, et onks siel mitää hyvii opiskelija-asuntoja ? Ja jos on ni mist niit voi kysellä ?
Ei sii muuta ongelmaa, mut Jokelan vierest on vaikee kulkee keravalle, jos joutuis joka aamu mennä junilla jnejne.
Ja miten niitten maksamine menee ?
Tai mun kaveri sano, et se oli asunu semmoses solus ku se ite opiskeli ?
Ja se oli kuulemma ollu "ilmasta", tai et sossut/keuda maksaa niist jotai ?
Et oon nyt vähä pihal näist, ni haluisko joku valasta mua :DD
Kerava opiskelija-asunnot ? ja hinnat
sannniiiiih
1
970
Vastaukset
- soktsi
Opiskelen iteki Keravalla ja siellä ei ole ainakaan mun tietääkseni opiskelija-asuntoja, HOASilla ei esim. ole siellä asuntoja. Kuitenkin jos opiskelet Keravalla, sulla on mun käsittääkseni mahdollisuus hakea HOASin
soluun Vantaalle (mutta ei Helsinkiin). Jonottamaan joutuu, eikä ne ole ilmaisia, vaan vuokra pitää maksaa.
Keudalla saattaa olla myös joku opiskelija-asuntola jossain, kannattaa vaikka soittaa koululle ja kysyä. Koululla varmaan osaavat neuvoa ja sillai varmimmin selviää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1715488Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621317Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne231182Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982