TOP SITES logiikka?

ei järkeä

amaiksi sivut katoavat seinältä vaikka naulaan ne kiinni? miksi macciin ei voi saada kiinteää sivupalkkia mistä löytää hetkessä omat suosikki sivustonsa, niinkuin wintoosa koneissa on? rasittavaa alkaa etsiä top sites sivuhistoriasta aina esim googlea. Saako googlen mitenkään pysymään seinällä?

6

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäänlogiikkaa...

Käyttiksen ohje kertoo lähes kaiken tarvittavan, kunhan käyttää hakua tai selailee sitä muuten vain.
      TopSitesissa on alhaalla edit-nappi, jolloin pääset klikkailemaan nuppineuloilla halutut sivut kiinteiksi.
      Myös, jos haluat, että Safari avaa aina kuukkelin hakusivun, laita se Safarin asetuksissa aloitussivuksi.

jos nämä toimenpiteet eivät riitä, koita vaihtaa Firefoxiin tai osta Windows-lisenssi ja asenna se BootCampilla koneeseen ja käytä sitten sitä....

• ei järkeä

Siinä nuppineulassa taitaa olla jotain vikaa kun se ei pidä sitä sivua siellä top sitessä? vaikka minä kuinka isken sitä nuppineulaa niin eikö perk...se sivu ole hetken päästä taas sekoittunut sinne historian sekaan.

Olen kyllä harkinnutkin siirtymistä takaisin wintoos maailmaan, siellä kaikki oli jotenkin lookisempaa.

• ei järkeä
        ei järkeä kirjoitti:

Siinä nuppineulassa taitaa olla jotain vikaa kun se ei pidä sitä sivua siellä top sitessä? vaikka minä kuinka isken sitä nuppineulaa niin eikö perk...se sivu ole hetken päästä taas sekoittunut sinne historian sekaan.

Olen kyllä harkinnutkin siirtymistä takaisin wintoos maailmaan, siellä kaikki oli jotenkin lookisempaa.

neulan värin olla sininen vai musta? kun haluaisi sivun naulata kiinni? sitäkään se ohje ei kerro. Ja onhan tuosta samasta muutkin kyselleet, että eipä se niin selvää ole muillekkaan tuo top sites lokiikka.

• 1stMacFinn
        ei järkeä kirjoitti:

neulan värin olla sininen vai musta? kun haluaisi sivun naulata kiinni? sitäkään se ohje ei kerro. Ja onhan tuosta samasta muutkin kyselleet, että eipä se niin selvää ole muillekkaan tuo top sites lokiikka.

Sininen väri on valittu, musta ei.

Oletko muuten kuullut, että on sellainenkin ominaisuus, kaikissa selaimissa kuin Kirjanmerkit. Moni pitää niissä tallessa paljon osoitteita...

• ei järkeä
        1stMacFinn kirjoitti:

Sininen väri on valittu, musta ei.

Oletko muuten kuullut, että on sellainenkin ominaisuus, kaikissa selaimissa kuin Kirjanmerkit. Moni pitää niissä tallessa paljon osoitteita...

vaikka naulaan ne sinisellä nupilla kiinni, niin eikö vaan kohta ole jonnekkin historian lehdille kadonneet. Niin että mikä mahtaisi olla se oikea tapa saada ne suosikit pysymään top sites seinällä?

• isompia nauloja prkl
        ei järkeä kirjoitti:

vaikka naulaan ne sinisellä nupilla kiinni, niin eikö vaan kohta ole jonnekkin historian lehdille kadonneet. Niin että mikä mahtaisi olla se oikea tapa saada ne suosikit pysymään top sites seinällä?

En tiedä teenkö sitten jotain väärin? itse laitan kyllä suosikkini sinisellä nupilla kiinni topsites seinälle myös, mutta kas kummaa ne katoaa siitä huolimatta jonkinajan kuluttua tuolta topsites seinältä jonnekkin historian syövereihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7264
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6775
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      31
      3714
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3190
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2824
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2622
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2208
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2156
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2007
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1980
    Aihe