Onko kerava turvallinen paikka olla? Eli joutuuko helposti hakatuks/ryötetyks?
onko kerava turvallinen?
16
5720
Vastaukset
- vgfhd
joutuu
- rauski
Liki neljä kuukautta Keravalla enkä vieläkään ole joutunut hakatuks tai ryöstetyks! Tosin mä oonkin täällä suljetulla osastol!
- zeus
keravalla on suljettu osasto?
- kfk
zeus kirjoitti:
keravalla on suljettu osasto?
se on vankilassa...
- Keravalainen
Itse 31 vuotta Keravalla asuneena, voin sanoa että Kerava on täysin turvallinen.
Jokaisessa kylässä saa kyllä nenän kipeäksi, jos vittuilee nakki-kiskan jonossa isommilleen.
Kerava on 10:n viimeisen vuoden aikana vain rauhoittunut, keskustassakaan ei ole viikonloppuisin ketään. - ....
En itse ole tähän mennessä joutunut, mutta kaikki johtuukin omasta käytöksestä sekä halukkuudesta tulla ryöstetyksi/hakatuksi. Eli periaatteessa samanlaiset mahdollisuudet kuin muissakin kaupungeissa.
- Minttu
Joku aika sitten Keski-Uudellamaalla oli tehty kysely turvallisuudesta. Kyselyssä Kerava oli viimeisenä...varsinkin naisihmiset kertoivat, etteivät yksin kulje iltaisin/öisin keskustassa ja tilaavat lyhyenkin matkan takia mielummin taksin kuin kävelevät pimeään aikaan. Juttu oli paikallislehdessä pari kuukautta sitten.
Enkä yhtään ihmettele näitä pelkoja....pelkään itsekin kuollakseni kun joudun työni takia liikkumaan pimeään aikaan. Niin että kuka pelkää mitäkin....- ---
No just, tosi vaarallinen... oon asunut nyt keravalla kaksi vuotta ja kertaakaan ei ole tarvinnut pelätä. Tulen usein töistä myöhään eli keksiyön jälkeen ja ihan samanlainen kaupunki tämä on kuin joku muu samankokoinen,.
- mouka
Minusta Kerava on levoton paikka , siellä on näitä uhoaajia joita oli jo 70 luvulla kun asuin siellä, kun ovat päissään tekevät mitä mieleen tulee. Siellä on tapahtunut murhia, raiskauksia ym. Olisko tämä pienen kaupungin kirous, Tiedän mistä puhun.
- mukku
Olen joskus asunut siellä eikä tulee mikeeenkään että muuttaisin sinne takaisin muka idyllinen, niinkuin mainostetaan kaikkea muuta.., miehetkin koheltavat humalapäissään , naurettava pikku kylä, milloin kulttuuri saapuu Keravalle.
- tiedonhaluinen1
Löytyikö sieltä Prisman roskiksesta raiskatun naisen pää vai ei?
- mitaseuraavaksi
Huumeita liikkuu taloyhtiossa.
- FartFromMyHome
tiedonhaluinen1 kirjoitti:
Löytyikö sieltä Prisman roskiksesta raiskatun naisen pää vai ei?
ala-vai yläpää?
- mjknijbn
onn
- june
Jos ei liiku iltamyöhään eikä huonossa seurassa niin voi selvitä. Niin ja jos ei satu olemaan vanhus. Eikä jää juttelemaan kaupungilla tuntemattomien kanssa.
- liliputt
Keravalla on enemmän väkivaltaa kuin naapurikunnissa. Samoin koulukiusaamista. Aloittavat jo pilttinä toistensa mätkimisen. Korjatakseen tilanteen, Keravan omat politikot ovat päättäneet palkata psykologi-, psykiatri- ja terapeuttiarmeijan auttamaan kiusaajia. Kiusatut ei ketään kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336624- 356063
- 293344
- 452810
- 342624
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons441863En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767