onko kerava turvallinen?

pekka

Onko kerava turvallinen paikka olla? Eli joutuuko helposti hakatuks/ryötetyks?

16

5720

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vgfhd

joutuu

• rauski

Liki neljä kuukautta Keravalla enkä vieläkään ole joutunut hakatuks tai ryöstetyks! Tosin mä oonkin täällä suljetulla osastol!

• zeus

keravalla on suljettu osasto?

• kfk
        zeus kirjoitti:

keravalla on suljettu osasto?

se on vankilassa...

• Keravalainen

Itse 31 vuotta Keravalla asuneena, voin sanoa että Kerava on täysin turvallinen.
      Jokaisessa kylässä saa kyllä nenän kipeäksi, jos vittuilee nakki-kiskan jonossa isommilleen.
      Kerava on 10:n viimeisen vuoden aikana vain rauhoittunut, keskustassakaan ei ole viikonloppuisin ketään.

• ....

En itse ole tähän mennessä joutunut, mutta kaikki johtuukin omasta käytöksestä sekä halukkuudesta tulla ryöstetyksi/hakatuksi. Eli periaatteessa samanlaiset mahdollisuudet kuin muissakin kaupungeissa.

• Minttu

Joku aika sitten Keski-Uudellamaalla oli tehty kysely turvallisuudesta. Kyselyssä Kerava oli viimeisenä...varsinkin naisihmiset kertoivat, etteivät yksin kulje iltaisin/öisin keskustassa ja tilaavat lyhyenkin matkan takia mielummin taksin kuin kävelevät pimeään aikaan. Juttu oli paikallislehdessä pari kuukautta sitten.
      Enkä yhtään ihmettele näitä pelkoja....pelkään itsekin kuollakseni kun joudun työni takia liikkumaan pimeään aikaan. Niin että kuka pelkää mitäkin....

• ---

No just, tosi vaarallinen... oon asunut nyt keravalla kaksi vuotta ja kertaakaan ei ole tarvinnut pelätä. Tulen usein töistä myöhään eli keksiyön jälkeen ja ihan samanlainen kaupunki tämä on kuin joku muu samankokoinen,.

• mouka

Minusta Kerava on levoton paikka , siellä on näitä uhoaajia joita oli jo 70 luvulla kun asuin siellä, kun ovat päissään tekevät mitä mieleen tulee. Siellä on tapahtunut murhia, raiskauksia ym. Olisko tämä pienen kaupungin kirous, Tiedän mistä puhun.

• mukku

Olen joskus asunut siellä eikä tulee mikeeenkään että muuttaisin sinne takaisin muka idyllinen, niinkuin mainostetaan kaikkea muuta.., miehetkin koheltavat humalapäissään , naurettava pikku kylä, milloin kulttuuri saapuu Keravalle.

• tiedonhaluinen1

Löytyikö sieltä Prisman roskiksesta raiskatun naisen pää vai ei?

• mitaseuraavaksi

Huumeita liikkuu taloyhtiossa.

• FartFromMyHome
        tiedonhaluinen1 kirjoitti:

Löytyikö sieltä Prisman roskiksesta raiskatun naisen pää vai ei?

ala-vai yläpää?

• mjknijbn

onn

• june

Jos ei liiku iltamyöhään eikä huonossa seurassa niin voi selvitä. Niin ja jos ei satu olemaan vanhus. Eikä jää juttelemaan kaupungilla tuntemattomien kanssa.

• liliputt

Keravalla on enemmän väkivaltaa kuin naapurikunnissa. Samoin koulukiusaamista. Aloittavat jo pilttinä toistensa mätkimisen. Korjatakseen tilanteen, Keravan omat politikot ovat päättäneet palkata psykologi-, psykiatri- ja terapeuttiarmeijan auttamaan kiusaajia. Kiusatut ei ketään kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6063
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3344
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2810
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2624
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1863
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe