En jaksa minuuttia enempää, onneksi näitä tapaa harvoin. Tuollaista omahyväisyyttä ja minä-minä-minä asennetta vihaan ihmisissä. Jos he edes olisivatkin omakehunsa mittaisia, mutta kun joka ikinen näistä on korkeintaan keskinkertaisuus.
Kamala merkki
8
1565
Vastaukset
- 33 kolmanteeoclc
Viestikenttää ei kuulemani mukaan voisi jättää tyhjäksi.
- eräs leijona
MINÄ en ole kuule yhtään omahyväinen vaikka ITSE sen sanonkin... mur mur...
- mikä sun
AP:n oma horoskooppimerkki on ?
- Moikkamoimoi
Miten joitain ihmisiä voi ärsyttää se että tykätään olla huomion keskipisteenä. Jos ärsyttää katsoa meidän sekoilua niin älä kiinnitä huomiota? :D Niin minäkin teen jos toisen ihmisen käytös ärsyttää.
Harvemmin ärsyttää yleensä tykkään katsoa kun joku rupeaa pelleilemään ja erottuu tylsästä massasta :D
Jaksamisia yhden kahdestatoista ihmisestä sietämiseen! - makrill
on ne leijonat sitte niin ihania, niiden sydän on kultainen. he ovat suoraselkäisiä ja puolustavat raivokkaasti omiansa, tykkään leijonista he ovat aitoja ja lämpimiä, ihmisiä tunnen monta leijonaa , ja kaikilla on yhteistä tämä että autetaan toisia jotka sitä tarvii.
Kaikki leijonat eivät ole samanlaisia, tai jos ovatkin, kaikki eivät sitä tuo esille tai ärsytä sillä. Olet tutustunut vääriin ihmisiin ainoastaan ;)
- JKKOOP
NINN ONN
- mjauuuuuh
Haha provosointia parhaimmillaan! :) Eipä taida sinulla kultamuru olla ihan kaikki itselläkään kunnossa, kun tarvii täällä ruveta aukomaan. :) Viha on pahasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707