Kamala merkki

ei jaksa yhtään

En jaksa minuuttia enempää, onneksi näitä tapaa harvoin. Tuollaista omahyväisyyttä ja minä-minä-minä asennetta vihaan ihmisissä. Jos he edes olisivatkin omakehunsa mittaisia, mutta kun joka ikinen näistä on korkeintaan keskinkertaisuus.

8

1565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33 kolmanteeoclc

Viestikenttää ei kuulemani mukaan voisi jättää tyhjäksi.

• eräs leijona

MINÄ en ole kuule yhtään omahyväinen vaikka ITSE sen sanonkin... mur mur...

• mikä sun

AP:n oma horoskooppimerkki on ?

• Moikkamoimoi

Miten joitain ihmisiä voi ärsyttää se että tykätään olla huomion keskipisteenä. Jos ärsyttää katsoa meidän sekoilua niin älä kiinnitä huomiota? :D Niin minäkin teen jos toisen ihmisen käytös ärsyttää.

Harvemmin ärsyttää yleensä tykkään katsoa kun joku rupeaa pelleilemään ja erottuu tylsästä massasta :D

Jaksamisia yhden kahdestatoista ihmisestä sietämiseen!

• makrill

on ne leijonat sitte niin ihania, niiden sydän on kultainen. he ovat suoraselkäisiä ja puolustavat raivokkaasti omiansa, tykkään leijonista he ovat aitoja ja lämpimiä, ihmisiä tunnen monta leijonaa , ja kaikilla on yhteistä tämä että autetaan toisia jotka sitä tarvii.

• Kaikki leijonat eivät ole samanlaisia, tai jos ovatkin, kaikki eivät sitä tuo esille tai ärsytä sillä. Olet tutustunut vääriin ihmisiin ainoastaan ;)

• JKKOOP

NINN ONN

• mjauuuuuh

Haha provosointia parhaimmillaan! :) Eipä taida sinulla kultamuru olla ihan kaikki itselläkään kunnossa, kun tarvii täällä ruveta aukomaan. :) Viha on pahasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6109
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5613
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3154
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2447
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2188
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1707
    Aihe