huolto

röhmy

onko tampereella muita dodgen huoltopaikkoja kuin autokeskus, on vitun kallis paikka

5

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mbe320cdi

Olet sitten senverran tumpelo ettet osaa itse tehdä autolle mitään?

• eikö asialliseen kys. saa asiallista vastausta. toiset tykkää sotkea kätensä auton rasvoihin ja toiset naisten nesteisiin

• saaa
        röhmy kirjoitti:

eikö asialliseen kys. saa asiallista vastausta. toiset tykkää sotkea kätensä auton rasvoihin ja toiset naisten nesteisiin

eipä tuo v:llä alkava sanakaan ole asiallinen.

Enpä tiedä onko tuo autokeskuksen huolto sen kalliimpi kuin muutkaa.Ite olen vaihtanut öljyt ja suodattimen jonka jälkeen loppuhuolto on ollut täällä hesan suunnalla alta 300 €.Jos takuu on mennyt jo umpeen niin kannattaa toki kysyä muualtakin huoltoa.En oikein vaan tiedä mitä muuta huoltoon kuuluu kuin suodattimien vaihto ja hieman tsekkausta konepellin alle,että kaikki nesteet on oikeilla kohdilla.

• DN
        saaa kirjoitti:

eipä tuo v:llä alkava sanakaan ole asiallinen.

Enpä tiedä onko tuo autokeskuksen huolto sen kalliimpi kuin muutkaa.Ite olen vaihtanut öljyt ja suodattimen jonka jälkeen loppuhuolto on ollut täällä hesan suunnalla alta 300 €.Jos takuu on mennyt jo umpeen niin kannattaa toki kysyä muualtakin huoltoa.En oikein vaan tiedä mitä muuta huoltoon kuuluu kuin suodattimien vaihto ja hieman tsekkausta konepellin alle,että kaikki nesteet on oikeilla kohdilla.

pakko maahantuojalla käyttää huollossa, onhan varmaan olemassa valtuutettuja (halvempia) huoltoliikkeitä. Varsinkin takuuaikana pitää kuitenkin jossain oikeassa liikkeessä huollattaa.
        Tiedä sitten missä niitä on. Varmaan netistä löytyy tai sitten kysymällä autokeskukselta.

• eikerroei
        DN kirjoitti:

pakko maahantuojalla käyttää huollossa, onhan varmaan olemassa valtuutettuja (halvempia) huoltoliikkeitä. Varsinkin takuuaikana pitää kuitenkin jossain oikeassa liikkeessä huollattaa.
        Tiedä sitten missä niitä on. Varmaan netistä löytyy tai sitten kysymällä autokeskukselta.

kerro missä on kipaileva huolto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6744
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6213
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3434
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2900
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2644
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2338
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2188
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2046
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1897
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe