Minulle on määrätty fluoksetiini-lääke, jonka aloitan tänään.
Te joilla on lääkitys, miten se on toiminut?
Millaisia sivuvaikutuksia olette huomanneet?
Kuinka nopeasti lääke alkoi vaikuttaa ja millaisia tuloksia olette saaneet sen avulla?
Kuinka kauan olette käyttäneet lääkitystä.
Siis aloitan tänään elämäni ensimmäistä kertaa tämänkaltaista lääkitystä, ylipainoa on kymmeniä kiloja, eikä ruokailu pysy hallinnassa :(
Monenkaltaisia ajatuksia pyörii mielessä ja toisten kokemuksista olisi suunnattomasti apua.
Mikä lääkitys teillä on??
3
646
Vastaukset
- tyyt.
hyvin toimii, olen nyt ollut ahmimatta yli 2 kk ja painoa on tipahtanut liki 20 kg (on varaa mistä tippua!). Alussa oli päänsärkyä ja huimausta, siis lääkkeestä, sekä kuvotusta, menivät parissa viikossa ohitse.
Terapiassa käyn kerran viikossa. (ja syömishäiriöissä tuo lääkitys on sitten aina korkea-annoksinen, toki aloitetaan matalalla annoksella, mutta nostetaan sitten ajan kanssa)
Tsemppiä!
ps. osasyy painon tippumiseen on myöskin hyvään hoitotasapainoon saatu kilpirauhasen vajaatoiminnan lääkitys- punkero :(
Aloitin tunnollisesti lääkityksen, saa nähdä kuin käy.
Alitajunnassa pelko, että ei kai tässä vaan käy niinpäin, että lääke toimiikin nurinkurisesti...
musta tulee tuorekurkku, turvonnut plösö!!!
Kuitenkin tää on mieli-ala lääke, toisillehan voi käydä niin.
Eilen otin eka annoksen ja tänään toisen, viime yönä valvoin monta tuntia....ei nukuttanut ei yhtään, kuitenkin olen tänään virkeä ja pirteä.
Outoa, ruoka ei pyöri koko ajan mielessä....nälkä, mitä syön...mitä seuraavaksi.
Tietysti tämä on mielikuvaa, ei mikään lääke voi vaikuttaa heti, uskon kuurin alkavan tehota viikon parin päästä.
Nyt siis vaan pelottaa, etten ala turvota kuin pullataikina, olen tarpeeksi paksu muutenkin. - Punkero :(
punkero :( kirjoitti:
Aloitin tunnollisesti lääkityksen, saa nähdä kuin käy.
Alitajunnassa pelko, että ei kai tässä vaan käy niinpäin, että lääke toimiikin nurinkurisesti...
musta tulee tuorekurkku, turvonnut plösö!!!
Kuitenkin tää on mieli-ala lääke, toisillehan voi käydä niin.
Eilen otin eka annoksen ja tänään toisen, viime yönä valvoin monta tuntia....ei nukuttanut ei yhtään, kuitenkin olen tänään virkeä ja pirteä.
Outoa, ruoka ei pyöri koko ajan mielessä....nälkä, mitä syön...mitä seuraavaksi.
Tietysti tämä on mielikuvaa, ei mikään lääke voi vaikuttaa heti, uskon kuurin alkavan tehota viikon parin päästä.
Nyt siis vaan pelottaa, etten ala turvota kuin pullataikina, olen tarpeeksi paksu muutenkin.neljäs päivä menossa lääkityksellä, mieli vähän sitä ja tätä.
Perjantaina ja lauantaina en voinut olla syömättä karkkia, jotka ostin nuorisolle, niille ei maistuneet....
väärää merkkiä ostin, minua ne häiritsivät ..... suorastaan ilkkuivat pöydällä.
Siinä ei niitä ole enää, joten ei tee mieli makeaa.
Oikeastaan minulla ei tee lainkaa mieli makeaa, joku ihmeen pakkomielle oli vaan ne syödä pois, kerta ei muille kelvannut.
Yksi ainut yö oli jolloin uni hakusessa,nyt olen nukkunut vähän liiankin hyvin.
Ruoka ja jatkuva syöminen ei sillai ole jatkuvasti mielessä tai siis ainakin pakkomielteinen syöminen on jäämässä pois, ei kuola valu kun jääkaappiin katsoo!!!
Puntaroida en ole uskaltanut, ei tässä niin monta päivää ole vielä mennyt, että mitään puntari kertoisi mieltä ylentävää.
Olisi tosi kiva, jos jollain on tämänhetkisiä tai menneitä kokemuksia....
olisi mukava vaihtaa kuulumisia, koskas en varmasti ole ainut punkero joka samankaltaista lääkitystä käyttää ja yrittää tapella ruokaholismia vastaan......siltä tämä minusta tuntuu, pakkomielteinen himo ruokaan--> ruokaholisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264330- 2563724
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4101347Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4111187Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070