Täällä juopot yms. harrastaa rappukäytävään paskantamista, kuseskelemista ja oksentamista. Kyllä tämä on viihtyisä asuinseutu, parempi kuin Vuosaari.
Rappuun paskominen
9
644
Vastaukset
samaa minäkin teen vaikken juoppo olekaan. nautin vain ihmisten ärsyttämisestä.
- Tenho Pohjanmaa
Olin vääntämässä paskaa ilkeämielisen naapurin postilaatikkoon, kunnes paikalle saapui tämän naapurin paras naapuri. Hän ihmetteli touhuani ja kieli minusta parhaalle naapurilleen.
Sen jälkeen nämä kaksi ja pari muuta lyöttäytyivät yhteen kostaakseen minulle,
mutta minäpä sainkin napakan niskaotteen tilanteesta, kun rouva kenen luona olen käynyt olevinaan kastelemassa kukkia, vaikka totuuden nimissä täytyy tunnustaa että vohkin siltä aina pienen ripauksen eläkkeestä samalla reissulla kun olin kastelemassa hänen kukkiaan.
Toki hoidin kukat ja asiat mallikkaasti ja sain jopa kehuja ja hän on monesti pyytänyt minua heille syömään rintasokeria, vanha kun on, niin käyttää tuota nimitystä pastilleista.
Varsinainen jääräpää on se mummon kissa, joka meinaa aina käydä kimppuuni kun "kolistelen" kätköjä.
Olen sinut itseni kanssa pienen palkkion ottamisesta, koska mummo on niin nuuka, ettei se kyllä minua muuten muistaisi pienellä rahallisella avustuksella.
Mutta mitään väärää en ole tehnyt ja ollaan oltu yhdessä jopa parvekkeella. - Anonyymi
Tenho Pohjanmaa kirjoitti:
Olin vääntämässä paskaa ilkeämielisen naapurin postilaatikkoon, kunnes paikalle saapui tämän naapurin paras naapuri. Hän ihmetteli touhuani ja kieli minusta parhaalle naapurilleen.
Sen jälkeen nämä kaksi ja pari muuta lyöttäytyivät yhteen kostaakseen minulle,
mutta minäpä sainkin napakan niskaotteen tilanteesta, kun rouva kenen luona olen käynyt olevinaan kastelemassa kukkia, vaikka totuuden nimissä täytyy tunnustaa että vohkin siltä aina pienen ripauksen eläkkeestä samalla reissulla kun olin kastelemassa hänen kukkiaan.
Toki hoidin kukat ja asiat mallikkaasti ja sain jopa kehuja ja hän on monesti pyytänyt minua heille syömään rintasokeria, vanha kun on, niin käyttää tuota nimitystä pastilleista.
Varsinainen jääräpää on se mummon kissa, joka meinaa aina käydä kimppuuni kun "kolistelen" kätköjä.
Olen sinut itseni kanssa pienen palkkion ottamisesta, koska mummo on niin nuuka, ettei se kyllä minua muuten muistaisi pienellä rahallisella avustuksella.
Mutta mitään väärää en ole tehnyt ja ollaan oltu yhdessä jopa parvekkeella.Oletko mamu vai manne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mamu vai manne
Kyllä olen tumma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mamu vai manne
Kyllä olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mamu vai manne
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Varkaat ovat yleensä manneja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaat ovat yleensä manneja
Paskantelu postilaatikoihin on vanha kulttuuriperinne Pohjanmaalta, missä yksinkertaisuuskin on vanha perinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskantelu postilaatikoihin on vanha kulttuuriperinne Pohjanmaalta, missä yksinkertaisuuskin on vanha perinne.
Jep, jep.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737