Lähetyskäsky

Jeesuksen sanat

Matteuksen evankeliumi:

28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

9

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bj.h-gvfd

Aidot Jeesuksen opetuslapsia ei ole kastajina ... jos heitä vielä olis hengissä sairaaloita ei tarvittas!
      Kristinuskon toimesta opetuslapset tapettiiin noitina noitarovioilla... joten ellet löydä Jeesukselta kastajan oikeuden saanutta parantajaa niin tiedät nyt ketä voit syyttää siitä!

Matt. 28:19 - 20
      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
      HUOM!! "KAIKKI" tarkoittaa koko Lakia ja Jeesuksen Oman Sanan opetuksia sekä parantaa sairaita jne.
      Matt. 10:8
      Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Mark. 6:5
      Ja hän ei voinut siellä tehdä mitään voimallista tekoa, paitsi että paransi joitakuita sairaita panemalla kätensä heidän päälleen.
      Mark. 6:55
      ja he riensivät kiertämään koko sitä paikkakuntaa ja rupesivat vuoteilla kantamaan sairaita sinne, missä kuulivat hänen olevan.

Luuk. 4:40
      Luuk. 9:2
      Luuk. 9:6
      Luuk. 13:32
      Joh. 5:3
      Ap. t. 5:15
      Ap. t. 5:16

• Denker

Niin, kunpa tätä lausetta ei kukaan olisi kirjoittanut. Vaikka kristinusko on tuonut edistystä ja hyvääkin maailmaan, on se pakkokäännytyksillään ja suvaitsemattomuudellaan aiheuttanut verrattomasti enemmän surua ja kärsimystä.

• suoraselkä
        Denker kirjoitti:

Niin, kunpa tätä lausetta ei kukaan olisi kirjoittanut. Vaikka kristinusko on tuonut edistystä ja hyvääkin maailmaan, on se pakkokäännytyksillään ja suvaitsemattomuudellaan aiheuttanut verrattomasti enemmän surua ja kärsimystä.

sen kuuleminen on pakollista, mutta vastaanottaminen vapaaehtoista, tosin helvetti on kauhea paikka.

http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=6409

Mutta valinta on ihmisellä.

Syntiä tuputetaan myös, toiset varoittaa siitä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9407370

• hy-gt-fre

• ja sitten kasteelle!
    • nbvgfd

tuo käsky on herra luder/luther epäjumalan tahdosta poistettu!

se on nyt kastekäskyn nimellä uudelleen väärennetyssä raamatussa.

• Nasse-Einari

Turha on mennä ulkomaille lähetystyötä tekemään jollei edes omassa lähiseurakunnassaan vieressä istuvaa kykene siunaamaan,tai edes yhtä rohkaisevaa tai hyvää sanaa sanomaan.Aloittakaa se lähetystyö lähipiiristänne,menkää vasta sen tehtyänne ulkomaille mikäli se edes on kutsumuksenne,ettei tarvitse maitojunalla kotiin palata.

• Kuin virus

"Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen"

Jos viruksen, syövän tms. rakennusohjeen pukisi sanalliseen muotoon niin tuollaiselta se kai suunnilleen kuulostaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6694
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      37
      6153
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3414
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2870
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2634
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2328
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2168
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2026
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1890
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1777
    Aihe