Olen 27-vuotias mies ja olen alkanut ajatella, että minulla voisi olla näyttelijän kykyjä. Elokuvat kiinnostavat ja olen lempielokuvani katsonut varmaan 100 kertaa. Haluaisin itse kokeilla näyttelemistä. Aivan sama millaista roolia ja missä mittakaavassa tai muodossa.
Mihin kannattaisi ottaa yhteyttä? Ihan harrastelijajuttu olisi han hyvä, että voisi kokeilla, kun ei sitä varmaan suoraan teatterikouluun mennä. Eli olen realisti. En ole ikinä näytellyt varsinaisesti mitään roolia, mutta uskoisin että jotain voisin osatakin. Enkä hae mainetta ja mammonaa, vaan mielekästä tekemistä, koska monet yritykseni elämässä ovat tähän asti epäonnistuneet, en ole löytänyt omaa paikkaani/alaani.
Näytteleminen kiinnostaa
2
854
Vastaukset
- Et häviä mitään
Teatterikouluun menoa suoraan. Mitään et siinä häviä
Ihan aluksi ilmoittaudut www.roolituspalvelu.com listoille. Kokenut roolittaja Pia Pesonen koekuvaa sinut, eli valokuvat haastattelu 2-3min esittämäsi monologi kameralle. Roolituspalvelun kautta pääset parhaiten kotimaisten elokuvien koekuvauksiin. Lisäksi kannattaa olla aktiivinen ja ilmoittautua mm. harrastajateatteriin, koska siellä saat harjoiteltua näyttelemistä, joka on kummiskin erittäin vaikeaa, ja varsinkin jos kokemusta ei ole, on taitoja hyvä harjoitella. Kaikki elokuvissa avustaminen on myös plussaa, sillä se saattaa poikia mahdollisuuksia, puhun kokemuksen rintaäänellä. Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840