maksaminen iherbissä

onkelmia

Hei visa-electronilla iherbistä tilanneet! Oisko antaa jotain vinkkiä miten saisin toimimaan electronin siellä, ilmoittaa ettei tunnista korttia? Minulla on tapiolan, op:n ja nordean visa-electron kortit ja s-pankin debit-kortti, mutta mitään niistä ei hyväksynyt? Oon yrittänyt löytää verkkopankista jotain asetuksia mitkä vois olla mahdollisesti väärin mutta en ole löytänyt sellaisia mitä voisin muuttaa. Harmi jos jää tilaamatta nyt tämän takia, kun en visa-korttia omista...

4

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilaan silti

Minulla on myös ollut ongelmia, sillä iHerb ei hyväksynyt ensimmäisen kerran jälkeen korttiani. Sitten huomasin, kuinka päivämäärä kortin voimassaolon päättymisestä oli väärä. Olin jo vaihtanut sähköpostiosoitteeni ja kirjauduin uutena asiakkaana, jolloin sain samalla kortilla tilattua jälleen. Mutta yllätys. Seuraavalla kerralla ei onnistunut taaskaan. No, tilailemme mieheni kortilla, jonka kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.

Kysyin pankistakin, miksi korttini ei toimi iHerbissä? Levittelivät käsiään sanoen, että kyllä sen pitäisi toimia. Olisikohan se ensimmäinen väärä päivämäärä syynä siihen, ettei tilaus enää nykyisellä kortillani ole heidän mielestään luotettava? Ihmettelen, sillä ovathan he saaneet maksun joka kerta kuten pitääkin.
      Jos korttini ei kelpaa ensi kerralla, marssin pankkiin selvittämään asiaa, sillä mitään syytä ei pitäisi olla korttini kelpaamattomuuteen. Rahaa on tilillä ja lisää tulee, eikä koskaan ole ollut mitään maksuhäiriöitä kohdallani, joten en ymmärrä asiaa lainkaan.

• NEN469

visa electronia, joka on kyllä toiminut.Verkkopankista etsit kohdan "Kortit", ja klikkaat sen auki, ja avautuu uusi valikko.Sieltä valitset kohdan "Verkkokäyttö"Näyttöön ilmestyy "Visa electron", klikkaa sitä, ja sieltä sitten rasti ruutuun että sallit verkkomaksut, ja muistat hyväksyä.Tämä oli ainoa toimenpide, joka minun tarvitsi tehdä, että sain kortin toimintaan.Tilauksia takana jo vaikka kuinka monta, ja aina on toiminut. Ja pakollinen mainostus, koodilla NEN469 saat ensitilaajana sen 5 dollarin alennuksen :)

• harkitsen
        NEN469 kirjoitti:

visa electronia, joka on kyllä toiminut.Verkkopankista etsit kohdan "Kortit", ja klikkaat sen auki, ja avautuu uusi valikko.Sieltä valitset kohdan "Verkkokäyttö"Näyttöön ilmestyy "Visa electron", klikkaa sitä, ja sieltä sitten rasti ruutuun että sallit verkkomaksut, ja muistat hyväksyä.Tämä oli ainoa toimenpide, joka minun tarvitsi tehdä, että sain kortin toimintaan.Tilauksia takana jo vaikka kuinka monta, ja aina on toiminut. Ja pakollinen mainostus, koodilla NEN469 saat ensitilaajana sen 5 dollarin alennuksen :)

Oletteko tilanneet iherbistä käyttäen paypaltiliä? Tai onko paypal yleensäkin turvallinen ulkomailta tilattaessa?

• ohje

Iherb maksuissa toimii Visa electron mainiosti. Täytyy vaan laittaa nettimaksaminen päälle verkkopankista.
      Kuvallinen ohje tästä http://www.opastaja.com/?p=33

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6674
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3890
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      130
      3133
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1441
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe