Kuuma huhu

Agustos Canard

Joo, Kuulin aika erikoiselta kuulostavan huhun. Mutta ihan sellaiselta tietävältä henkilöltä. Huhu väittää, että Mitsun maahantuonti ja myynti siirtyisivät Delta-ketjulle. Ei ole tiemmä Mitsun tehdas ollut tyytyväinen Vehon toimintaan. Saa nähdä.

15

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irak57

Jos näin kävisi niin minulla olisi sitten viimeinen Mitsu menossa joka muuten on jo kolmas peräkkäin. Minulla oli aiemmin Fiat jossa huollot tehtiin Deltassa ja jo soilloin totesin ei koskaan enää Deltalle ja sanani pidän.

• tsiisus2010

Toivottavasti huhu ei pidä paikkaansa. Deltalla on kyllä ehkä kaikista kehnoin maine noista isommista autoliikkeistä.

• merkkiä vaihda

Deltastahan ei tarvi kuin auto ostaa. Huolloissa voi edelleen käyttää muuallakin, koska nykyisinhän merkkihuoltoja tekevät muutkin kuin autojen myyjäliikkeet

• ASXprofeetta

Eli Mitsu siirtyy Deltaan. Ei se välttämättä huono homma ole, ainakin Fiat kuulemma meni ojasta allikkoon maahantuojaa vaihtaessa...

• fiat romahti

"Eli Mitsu siirtyy Deltaan. Ei se välttämättä huono homma ole, ainakin Fiat kuulemma meni ojasta allikkoon maahantuojaa vaihtaessa... "

Ainakin Fiatin myynti on romahtanut sellaiseen allikkoon, että ei taida sieltä nousta ylös ainakaan nykyisen maahantuojan toimesta. Ihmettelen, että mitä tehdas mahtaa siitä tykätä... Voi olla, että Delta pystyy kasvattamaan mitsun myyntiä merkittävästikin, jää nähtäväksi. Hyvänä vertailuparina tässä on myös Kia vs. Hyundai myyntimäärät, Kia myy 2 x kertaa enemmän kuin Hyundai.

• nipponisti.

Tuskin markkinointi voi enään nykyistä huonommaksi mennä. Edes uutuusmalli ASX ei ole saanut juuri minkäänlaista mainontaa. Mutta jos Delta tosiaan alkaisi hoitaa maahantuontia ja myyntiä, niin olisi se yllätys, koska heillä olisi sitten kaksi samoista ostajista kilpailevaa merkkiä, ja erittäin laadukkaana autonamitsu kyllä söisi kian osuutta, mielenkiintoista.

• Oja ja allikko
      • Oja ja allikko

• nipponisti.
        Oja ja allikko kirjoitti:

Myös Alfabbs:stä löytyy tarinaa.

http://www.alfabbs.fi/

Eihän sitä mitsua ole mikään pakko sinne konelaan viedä huoltoon, ihan samoin kun ei tarvinnut vehossakaan käyttää. Sen suhteen ei mikään muutu.

• Oja ja allikko
        nipponisti. kirjoitti:

Eihän sitä mitsua ole mikään pakko sinne konelaan viedä huoltoon, ihan samoin kun ei tarvinnut vehossakaan käyttää. Sen suhteen ei mikään muutu.

Oma 3-vuotias Mitsuni ei ole käynyt Veholla luovutushuollon jälkeen ja Deltaa se ei tule minun omistuksessa näkemäänkään.

• lasödjfalk
        Oja ja allikko kirjoitti:

Oma 3-vuotias Mitsuni ei ole käynyt Veholla luovutushuollon jälkeen ja Deltaa se ei tule minun omistuksessa näkemäänkään.

Missähän kannattaisi huollattaa Outlanderia kun asun Espoossa?

• Lancer SS
        lasödjfalk kirjoitti:

Missähän kannattaisi huollattaa Outlanderia kun asun Espoossa?

niin Lohjalla Lohjanportin autossa, Riihimäellä Autohuolto Leinolla tai Järvenpäässä Mäkelän Autossa. Mitsun sivuilta www.mitsubishi.fi löytyy listaa huoltopisteistä. Itse olen käyttänyt Lohjalla huollossa, kun asuin Espoossa ja hyvää palvelua olen saanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7124
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6574
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3594
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3120
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2774
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2552
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2106
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1977
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1840
    Aihe