Haluaisin tehdä sellaisen asiakirjan, jossa olisi joka sivulla parissa kohdassa kuvia. Tähän mennessä olen onnistunut ala- ja ylätunnisteiden kautta niitä lisäämään, mutta kun kuvat ovat niissä, sivunumeroiden takia en voi linkittää suoraan edelliseen vaan täytyy kikkailla ja lisätä kuvat uudelleen siinä kohtaa. Onko siis mahdollista luoda sellainen pohja, jossa on kuvia, jotka toistuisivat asiakirjan jokaisella sivulla, ilman että siinä olisi mitään sen kummempaa? Ikään kuin löisin tulostimeen keltaista paperia, ja JOKAINEN SIVU olisi sitten keltainen! Olisin erittäin kiitollinen avusta, niin kauan olen tätä ongelmaa yrittänyt ratkoa! :)
Sivupohjan luominen?
4
956
Vastaukset
- muuan mies
Auttaisiko se, että lisäät haluamasi kuvan vesileimaksi (2007: Sivun asettelu - Vesileima - Mukautettu vesileima - Kuvavesileima)
- pystyykö?
Juuri tätä hain takaa, kiitos paljon! Vielä kun kerrot miten tätä vesileimaa voi muokata, niin elämäni on täydellistä. :) Eli onko mahdollista jotenkin siirtää niitä kuvia? Nyt kun lisään kuvan, se menee keskelle sivua, eikä siihen voi tarttua. Niin lähellä, mutta niin kaukana... :D
- pystyykö?
pystyykö? kirjoitti:
Juuri tätä hain takaa, kiitos paljon! Vielä kun kerrot miten tätä vesileimaa voi muokata, niin elämäni on täydellistä. :) Eli onko mahdollista jotenkin siirtää niitä kuvia? Nyt kun lisään kuvan, se menee keskelle sivua, eikä siihen voi tarttua. Niin lähellä, mutta niin kaukana... :D
Näköjään se kuva tulee sitten kuitenkin sinne ylätunnisteeseen... Eli siihen pääsee käsiksi sen kautta. Unohtakaa äskeinen viesti, olen taas kartalla. :)
- malli.
pystyykö? kirjoitti:
Näköjään se kuva tulee sitten kuitenkin sinne ylätunnisteeseen... Eli siihen pääsee käsiksi sen kautta. Unohtakaa äskeinen viesti, olen taas kartalla. :)
Tämä on ihan arvailua, kun en viitsi ruveta kokeilemaan, mutta entäs jos teet yhden sivun, jossa on kaikki kuvat ja tyylit kohdallaan ja sitten tallennat sen mallina Tallenna nimellä -> word-malli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666