Myydänkö Tampereella missään Caring Hands- koruja (ugandalaisia kierrätyspaperista valmistettuja helmikoruja)?
Kiitoksia vinkeistä!
Caring Hands- koruja Tampereella?
2
408
Vastaukset
- o
kun en ole itse etsinyt, mutta googlettamalla niitä löytyy Kotisataman verkkokaupasta. Kotisataman Tampereen myymälä on aivan Anttilan pääovia vastapäätä. Liikkeen valikoima voi olla eri kuin verkkokaupan... Joka tapauksessa kantsii poiketa, sillä kyseisessä kaupassa on paljon muuta kivaa. Itse kävin viikko sitten ekan kerran.
- piapampula
Hei.
Jostain kumman syystä silmiini tuli tämä sinun liki vuosi sitten laittama viestisi koskien Caring Hands korujen myyntiä Tampereella.
KYLLÄ, minä myyn niitä täällä :)
Laita emailia jos olet edelleen kiinnostunut pia.abubakar@yahoo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717