Miksi saunalahden laskussani on veloitettu erikseen vielä internetin käytöstä, vaikka maksan kuukausimaksua jo? Minulla on puhelimen widgetit offline-tilassa koko ajan. Tarkistin, että mistä nämä ylimääräiset kulut tulevat niin ne ovat sellaisina ajankohtina jolloin en ole edes koskenut puhelimeen kuten yöllä. Parin yön sisällä nettiliikennettä on ollut 10-20 sekunnin jaksoina muutaman tunnin välein ja en todellakaan ole ollut hereillä silloin. Laitan nyt puhelimen joka ilta ennen nukkumaanmenoa offline-tilaan.
Olen yrittänyt tutkia asetuksia (puhelin on N8) mutta minulla ei ole hajuakaan mihin puhelin käyttää nettiä öisin. On se sitä tehnyt pari kertaa päivälläkin ja nekin työajalla jolloin en omaa puhelintani räplää. Mitään vakavia kulujahan tästä ei ole vielä syntynyt, mutta en halua noita ylimääräisiäkään hiluja laskuuni. Toivon asiallista vastausta enkä sellaista "taas joku tollo joka ei osaa käyttää puhelintaan"
Lisäkuluja netin käytöstä vaikka on datapaketti
N88888888888
3
526
Vastaukset
Onko sinulla sähköposti käytössä puhelimessasi? Entä käytätkö navigointia?
Muutamia Symbian 3 vinkkejä:
Suojaa puhelimesi suojausasetuksilla: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9409112
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9462629- ap..
En käytä navigointia, mutta sähköposti on käytössä. Saako sitä ollenkaan sillein, että ei käyttäis nettiä ilman lupia?
- 7jgad
Oletko tilannut maksullisia sovelluksia? Onko datapaketissasi rajaton d-siirto tietyllä nopeudella? Silloin ei ole merkitystä,vaikka netti olisi yötä päivää auki. Ota asiakaspalveluun yhteys laskusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727