mitä tarkottaa ku mulla on venus vaa'assa?
venus vaa'assa
5
2473
Vastaukset
- juppiter
Sun pitäis kaiketi olla suht viehättävä, sä pystyt lähestymään ihmisiä luontevasti ja vaivattomasti ja sulla ehkä on myös taiteellisia taipumuksia, joihin kannattaa satsata. Kielteisenä puolena saattaa olla liiallinen alttius ulkopuolisille vaikutteille..
- - " -
Sulla pitäis olla hyvin kehittynyt arviointikyky ja oikeudentaju..
- Tyttö
kauneutta rakastavia, harmonisia persoonia :)
- Ares
Venus vaa´assa tekee ihmisestä kauneutta ihailevan ihmisen. Sinulla on tyylitajua ja silmää kaikelle kauniille. Sinä huomaat ystävättäriesi uudet vaatteet, hiustyylit, kukkaistutukset sekä muut pikku yksityiskohdat.
aluat hurmata ja onnistutkin hurmaamaan vastakkaisen sukupuolen viehkeällä käytökselläsi.
Uskot avioliittoon ja perinteiseen suhteeseen. Nautit huomion osoituksista joita kumppanisi sinulle suo. Olet avoin rakkaudessa ja nautit flirtistä. Olet kauniskäytöksinen ja valoisa.
Hyvä esimerkki:
Sinkkuelämää sarjan Charlotte on oiva esimerkki venus vaa´assa ihmisestä. Tulipa googlettamalla esiin vanha ketju.
Olen miespuoleinen ja mulla on Venus omassa merkissään Vaassa. Aurinkomerkkini on Skorpioni. Planeettasijainti kuvaa mua hyvin, tuntuukin, että olen useammin vaakamainen kuin skorpioni.
On välillä vaan mietityttänyt sellainen hauska seikka, että onko mahdollista, että jos miehellä on Venus Vaassa, hänen omaavan homoseksuaalisia tai feminiinisiä puolia. Itse olen homo ja veikkaan, että tuo voisi olla merkittävä tekijä luonteessani ja mieltymyksissäni. Olen mieheksi aikamoinen herkkä romantikko...hihi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757