Hei mulla on pikkuinen yorkkipentu. Tietääkö kukaan mitään hyvää kauppaa tai merkkiä mistä löytäisin vauvalleni töppöset? Pihalla kun on niin kylmä söpöliinin tassuihin?
Ostin villakoiralleni töppöset jokunen vuosi sitten, eivät olleet menestys. Lenkkeilessä valuu ja löystyy jalassa ja lopulta tippuu pois.
Töppöset pitäis olla näille pakkaskeleille ja sellaset mitkä pysyvät jalassa.
Kokemuksia/suosituksia?? :)
Kivaa joulun odotusta vaan kaikille!
Oma yorkkivauva
3
304
Vastaukset
- 30
http://www.jokke.com/index.php?12&prodgroup_parent_id=53&productgroup=531&product_id=955
Meillä ainakin pysyvät tassuissa oikein hyvin, kunhan kiinnittää ne tarranauhat kunnolla.
Ostin 2 neljän kappaleen settiä, tippumisen varalta :)
Mustissa ja Mirrissä myytiin, näyttää niitä olevan nettikaupoissakin. Neljän kpl:een setin hinta oli muistaakseni vähän alle 30 euroa
Iloista joulunaikaa ja terveiset pikkuiselle !- Anniia.A.L.
Mulla on myös Jokke-tossut. On myös olemassa joku Chihujen nettikauppa.josta löytyy sopivaa varustusta myös Yorkeille. Yorkki on maailman ihanin koira! Mulla on 10 kk:n ikäinen pikku-Ukko!
- yorkkikohta3wee
terrieri.netistä löytyy ainakin me tilattiin. olikohan ne jotain 16 euroa 4 kappaletta. aika edullisia. meilläkin on yorkki ja ollaan pidetty usein talvella kun tassut meinaa jäätyä ! (= ne on semmoset fleecetöppöset jotka laitetaan semmosella tarrajutulla kiinni tassun ympäri. aika helpot laittaa (= mutta joskus on lähtenyt irti töppöset, varmaan huonosti kiinni tai johtuu siitä että koira kun on niin innoissaan ulkona että siinä kaikessa hulinassa lähtee irti kun riehuu... mutta muuten hyvät on, vaikkei koira niistä oikein tykkää mutta tassuthan sillä palelee ! (= muuten tosi hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2085995Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492705- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne412042Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821414
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241321Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351271Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997