Missä on Jyväskylässä hyvä Chrysler huolto, minne kannattaa auto viedä.
Chrylser huolto Jyväskylä
10
1637
Vastaukset
- fgwrj<etkzdf,fh
Sinne samaan paikkaan missä huollatat Kia Ceedisi
- sebringman
JMT-autopalvelu osaa varmaankin auttaa huolloissa. Älä vie ainakaan merkkihuoltoon, siellä eivät osaa korjata, kuin nissaneita (jos niitäkään)
- sebuilija
Joo ei kannata merkkihuoltoon viedä, korjaat itse. Kysyt täältä ohjeita ja säästät.
- persleet
JMT:hän se on.
- 300C
Autopale on oikea osoite kun Jyväskylästä Chryslerin merkkihuoltoa etsit.
- JokinenV
300C kirjoitti:
Autopale on oikea osoite kun Jyväskylästä Chryslerin merkkihuoltoa etsit.
EI palelle chrysleriä.
- hyväjaedullinen
juu kiitos vastauksista, palella olen käyttänyt, mutta kokeilen JMT:tä jatkossa..
- Geggonen
Missä muuten huollatat Hyundaisi? Entäpä Audisi? Mites se sun Kia?
- autoilijax
minulla ei chrysleriä ole, mutta olen ajatellut ostaa, Jmt:llä vaihdatin kerran tuulilasin, enkä niin paskasena ole autoani koskaan huollosta takaisin saanu, tuulilasi pölyssä molemmin puolin,sekä auton sisustakin sotkettu,
sen koommin olen vain ohi ajanut,
on kyllä usemmankin korjaamon jäliltä mustia sormenjälkiä yms,
että korjaamoille siitä noottia- olikohantotta
Siististi oli vaihdettu. Kerran nimittäin vaihdatin Kian tuulilasin JMT:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336814- 376263
- 293474
- 452940
- 342674
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787