Ongelmana on nyt, että etsiskelen kesäksi ohuita, ihonvärisiä sukkahousuja, jotka sopisi jotenkin mulle. Käytän vaatekokoa 42-44, mutta nähtävästi etsimissäni sukkahousuissa ei sekään riitä. Mustia 80 denin sukkahousuja ostan Seppälästä, ja ne sopii täydellisesti (koko xl), mutta ohuita ihonmyötäisiä en ole vielä löytänyt. Mistä itse ostatte niitä? Olen joskus ostanut sokkona Citymarketin ja Prisman tapaisista kaupoista niitä halpiksia, mutta ne on olleet joko liian lyhyitä tai pieniä. Olen 164 cm pitkä, mutta tarvitsen vähän pidemmän mallin koska nähtävästi olen muodoiltani sellainen jolle ei tehdä sukkiksia :( Neuvoja ja vinkkejä?
Ohuet vaaleat sukkahousut 42-44
2
619
Vastaukset
- tahansa!
Tuntuu oudolta ettet löydä ohuita sukkahousuja. Tuokin tuntuu oudolta että valitat tuon pituisena lyhyydestä. Itse olen 178 cm pitkä ja sääret ovat poikkeuksellisen pitkät. Pikkupöksykokoni on 44-46 ja löydän helposti ohuita sukkahousuja mistä tavaratalosta tahansa. Kirjainkoossa käytän kokoa XL tai XXL riippuen materiaalista ja valmistajasta. Nuo ohuet ovat yleensä numerokoossa ja käytän vähintään numeroa 48, mieluummin 50-52, jolloin sääriosuus on tarpeeksi pitkä. Usein yläosa on turhan väljä, mutta se ei haittaa. Minulle istuvimmat ovat kokoa 50-52 tavallisella haarakiilalla. Olen havainnut että sukkahousut kannattaa ostaa suuremmassa numerokoossa kuin pikkupöksyt. Jos ostan sukkahousut pikkupöksyjen mukaisella numerolla (44-46) ne ovat auttamatta liian lyhyet ja muutenkin pienet.
- petramaria
moi itse olen 178cm pitkä vaatekoko 38 mutta pituuteni vuoksi käytän sukkahousuja kokoa 40-44 monesti sukkahousupakkauksessa on takana kokotaulukko josta selviää oikea koko esim monessa sokoksessa on sukkaosasto jonka myyjältä voi kysyä apua oikean koon valitsemisessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336664- 356103
- 293394
- 452840
- 342624
- 152328
- 372168
- 162016
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461882En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767