Montun loppu

öhjootota

Toi pikwick sitten menee kiinni ja hok ei siihen kuulemma pistä mitään pubia enää.
Tää on tosi harmi, sillä siihen mestaan ois kyl saanu tosi hyvän olutpubin tekemällä vähän remonttii mut
näköjään tavisten rahat ei tollasta firmaa kiinnosta. Sääli homma ku siel oli ihan kiva väliin kaydä viikonloppusin kun oli paras karaoke koko kaupungissa. Onneks kuulin et Korsos on pikwick ni sinne voi sit mennä istuun ja laulaan jos haluu.

10

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23

vanhan kunnon moskovan saisivat avata, sille olisi kysyntää.

• paukutnaamaan

Joo tosiaan, ei kiitos!
        Jos nykyään jengi on sekasin niin siellä vasta porukka oli väliin ihan kuutamolla.

• PekkoOriginal

"ei pikvikistä niin väliä,
        vanhan kunnon moskovan saisivat avata, sille olisi kysyntää. "

Joo, ja Kino-Jukola ja Keskuskino kans takas sekä Massa-Olli vetämään ea-harkkoja Ristin ryhmään kansalaiskoululle niin sen jälkeen voitas mennåä kaikki Moskovaan ja vetää lärvit. Huikkakujalla ois kiva illan päätteks heittää laatta ja joutua rullatuksi..

Sit sen jälkeen fillarilla kotiin Kytömaalle vastatuuleen tihkusateessa polkien.
        Ai vittu kun mä kaipaan sinne ! Todella ;(

• Sami----

Mikä Moskova? Miten mä en tota voi muistaa nyt? En myöskään kino-jukolaa enkä keskuskinoa. Kytömaalle on tullut kyllä sitten senkin edestä poljettua 90 luvun alussa.

• sasu,silvonen

Moskova oli ns huorabaari pickwickin paikalla ennen sitä..Paikalliset geelitukat ym epäonnistujat kävi porailee anukseen pienestä maksusta 2 paikkakuntalaista läskiä.

• moskova ei ollut pickwickin paikalla,oli muuten nykysen prisman paikalla,tai siellä päin

• sitsertgf

Ai onko Keravalla joutunut joskus maksamaan peräporailuista joillekin muijille?
      Ihan uutta! Nykyään tahtoo olla siellä niin, että saa enemmän kuin ehtisi panna
      eikä kukaan kysele hintoja.

• 86tyug

Eiks noita helppoja pokia saanu tiniksestäkin ihan vain puhumalla ja sit kosmosta pikkupipareita sidukalla. Nyt taitaa olla ne markkinat vähän hakusessa. Miten se pikwikin paikalla oleva mesta muuten pelittää?

• xd32

Ei oo pikvikki kiinni, tänään olin sielä.

• pickwick on kiinni ,mut rock me on auki,ihan sama paikka,sisustustakaan ei muutettu,omistajat vaan vaihtui,vaihteeksi ulkomaaan eläviä,tähänpä on totuttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6524
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6003
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2278
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1986
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1829
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe