Moi, minulla on 2.1 lg hb45e kotiteatteri ja mitä tarkoittaa kaiuttimien asetuksissa etäisyys? Tarkoittaako se, että kun istun 2,5m päässä kaiuttimista ja minun pitäisi laittaa lukemaksi 2,5m?
kajareitten asetuset ja etäisyys
4
510
Vastaukset
- mulqwisti
Sanoisin että... missään nimessä... kyllä.
- avuton..
Eli vastaus on kyllä?
- Vastaus on kyllä...
avuton.. kirjoitti:
Eli vastaus on kyllä?
...ja tarkoittaa juuri tätä:
"Tarkoittaako se, että kun istun 2,5m päässä kaiuttimista ja minun pitäisi laittaa lukemaksi 2,5m?"
Kotiteatterivahvistimet antavat yleensä määritellä jokaisen kaiuttimen etäisyyden erikseen, etu, keski ja takakaiuttimien. Syötä vahvistimesi asetuksiin kaikkien kaiuttimien etäisyydet oikein, niin vahvistin laskee kaikille kaiuttimille oikeat viiveet eli jokaisen kaiuttimen tuottama ääni sovitetaan saapuvaksi samanaikaisena kuuntelupaikalle vahvistimen toimesta, vaikka kaiuttimet olisivatkin eri etäisyyksillä kuuntelupaikasta. Periaatteessa sinun ei tarvitse edes tietää mitä viiveasetuksilla tarkoitetaan, homma vain toimii ihan automaattisesti, kun nuo kaiuttimien etäisyydet syötetään vahvistimen asetuksiin. - avuton...
Vastaus on kyllä... kirjoitti:
...ja tarkoittaa juuri tätä:
"Tarkoittaako se, että kun istun 2,5m päässä kaiuttimista ja minun pitäisi laittaa lukemaksi 2,5m?"
Kotiteatterivahvistimet antavat yleensä määritellä jokaisen kaiuttimen etäisyyden erikseen, etu, keski ja takakaiuttimien. Syötä vahvistimesi asetuksiin kaikkien kaiuttimien etäisyydet oikein, niin vahvistin laskee kaikille kaiuttimille oikeat viiveet eli jokaisen kaiuttimen tuottama ääni sovitetaan saapuvaksi samanaikaisena kuuntelupaikalle vahvistimen toimesta, vaikka kaiuttimet olisivatkin eri etäisyyksillä kuuntelupaikasta. Periaatteessa sinun ei tarvitse edes tietää mitä viiveasetuksilla tarkoitetaan, homma vain toimii ihan automaattisesti, kun nuo kaiuttimien etäisyydet syötetään vahvistimen asetuksiin.Oukei, kiitoksia vastauksesta. Eli laitan asetuksiin tuon 2,5m :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727