Siipien havina

Maaria29_

Nyt sen tapahtui taas. Olen kokenut..selittämättömiä asiaoita jonniin aikaan. Niitä ei voi todistaa millään tieteellisellä tavalla..Tai monesti haluan löytää loogisen vastauksen, mutta sitä ei yksinkertaisesti vain ole ollut.
Minun on käsketty vain unohtamaan tapahtuneet ja elää niiden kokemusten kanssa. Sanovat, että olen herkkä aistimaan ja näillä asioilla ei leikitä.
Mutta nyt, eilen iltana käydessäni nukkumaan (Olin ollut sängyssä n. 5minuuttia ja katsoin telkkaria) koin jotain täysin uudenlaista. Käsivarteni oli paljaana peiton päällä, ja yht´äkkiä tunsin käsivarttani pitkin samanlaisen tunteen kuin perhonen (!?) olisi lentänyt siitä koskettaen minua.. Samaan aikaan kuului "lintujen siipien" haminaa. Tätä ei kestänyt kuin n.1-2 sekunnin ajan. Säikähdin, ja huidoin käsivarttani sekä kysyin mieheltäni mikä lensi yli ja mitä tapahtui. Hän ei tietenkän ollut kuullut mitään vaan ihmetteli mitä aloin riehumaan.

En tiedä..vaikka olen kokenut pelottavia, selittämättömiä asioita, nähnyt etiäisiä tms.. niin joka kerta nämä kokemukset saavat karvani pystyyn. Haluaisin niin saada vastauksia, keskustella näistä..mutta minun käsketään vain olla hiljaa..eivät edes he, jotka kokevat näitä suostu puhumaan. Miksi?

6

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harha-aistimus

harha-aistimus

• Maaria29_

Ei se voi olla harha-aistimus..tai tuon kosketuksen olisi voinut laittaa sen piikkiin, mutta entä tuo siipien havina?

• kjdq
        Maaria29_ kirjoitti:

Ei se voi olla harha-aistimus..tai tuon kosketuksen olisi voinut laittaa sen piikkiin, mutta entä tuo siipien havina?

Huoneessasi oli yöperhonen? Niitä on myös meidän mökillä ihan elossa jopa keskellä talvea, kun on talossa hyvät eristykset.

• 4243243242435

ehkä hygnagoginen tila, siirtyminen valvetilasta unitilaan, missä koetaan monesti epämiellyttävyyksiä.

• jospa suojelusenkeli

Joskus iho kutiaa ja tuntuu kuin jokin ötökkä juoksis talvellakin ym, Rukoile Jumalaa ja kerro murheesi Taivaalliselle Isälle.

• siivekäs suojelija

Selkeesti enkeli ollu kyseessä, itse olen kokenut samaa ja silmät suljettuani olen nähnyt kyseiset siivet jokasta sulkaa myöten =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7124
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6574
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3594
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3120
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2774
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2552
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2106
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1977
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1840
    Aihe