Löysin todella mukavan ja kohtuu hintaisen majoituspaikan Jerusalemista. Sosittelen. www.majatalokeidas.fi
Majoitusta Jerusalemissa
4
866
Vastaukset
- pekka
Me majoituimme Beit Or nimisessä huoneistomajoituksessa. Vain kiven heiton päässä Jerusalemista. Todella hienot ja asialliset huoneistot kokonaan omassa käytössä. Asuimme kuin kotonamme, kaikessa rauhassa, eivätkä muut matkailijat häirinneet ollenkaan. Paikallisen suomea puhuvan perheen "palvelut" olivat käytössämme. Suosittelemme! http://www.beitor.shalom.fi
- Beit Or
Varmasti hyvä paikka! Suosittelen!
- Paavo4
Beit Or kirjoitti:
Varmasti hyvä paikka! Suosittelen!
Niin ihanaa loimaa emme ole aikaisemmin Israelissa viettäneetkään. Aivan Jerusalemin tuntumassa. Mukava ravintola Moshiko aivan kävelymatkan päässä, aina kun ei jaksa ruokaa itse vääntää. Suosittelen Beit Oria. http://beitor.shalom.fi
- Jassu37
Minä löysin German Colonysta Jerusalemin "hienostoalueelta" tosi halvan majoituksen. Suloinen pariskunta auttoi meitä kaikessa. Herkullinen aamiainen ja edulliset ateriat. Kaikkipalvelut ja bussi kivenheiton päässä!
Minä tosin kävelin keskustaan puistojen läpi. Suosittelen kaikille uskiksille!
Olimme kuin kuninkaalliset siellä. Heidän sähköpostinsa on
homeinjerusalem77@gmail.com
Muista se numero 77 , muuten menee väärään paikkaan, eikä se paikka ollut ollenkaan kiva. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727