Möin auton kaksikuukautta romuksi eli joskus marraskuussa. Jouduin purkamaan autokaupan kun en saanut romutustodistusta. 2kk jobbari ajo minun Ajoneuvoveroilla ja vakuutuksella Nyt saan luultavasti tehdä omalle autolleni mitä vain koska laki on uudistunut auton rekisteristä poiston yhteyteen eli auton lopulliseen poistoon on oltava romutustodistus. Olenkohan rikollinen ja velkaa kun en tiedä missä auto oli 2kk ja auto on nyt parkissa "muutaman kirosanan jälkeen". Ajoaika loppu 31.12.2010. Onko kyseessä auton anastus tuomarin tutulta kun paperit autosta oli tekemättä luovari todistukset yms. No Poliisi on sanonut että OMALLE AUTOLLE saa tedä mitä vain. Mistä saan laillisen romutustodistuksen auton runkoa vastaan? ettei sitä myydä toisen kerran Kiihtelysvaarassa väärin. Kuulin että auto olisi ollut menossa niinsanotusti jobbarilta ajokortittoman henkilön ajoon joka oli istunut jo muutenkin autoilusta vankilassa.
Tuomarin vaimon autoJobbaus
kaeronen
2
1342
Vastaukset
- kaeronen
OIKAISU minulla sattu pieni kirjoitusvirhe Kyseessä oli tuomarin vaimon veli joka teki autokaupan.
- xcxcxcxc
Sun pitää toimittaa auto Viralliseen romutuspisteeseen, niin saat todistuksen. Hoitavat muistaakseni sun puolesta kaikki muut paperitkin, eli vakutus ja vero katkeaa.
http://www.salry.fi/romutustodistus.php
Itse vein muutama vuosi sitten konevikaisen auton romutukseen, jottei tule ongelmia. Olisin saanut autosta satasen tai parin, mutta katsoin, että varmempaa on laittaa romutuksen, kuin odottaa seurauksia tai maksaa jonkun muun autoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748