Aiotko käydä Karin haudalla? Itse ajattelin keväällä tai kesällä käydä. Kävin Karin keikoilla yli 70 kertaa, joten ajattelin hiljentyä hänen hautansa luona. Ikävä on varmaan pitkään. Onneksi musiikkinsa lohduttaa.
Aiotko käydä
14
670
Vastaukset
- Jalluhasewaan
tottakai joskus, jos ehtii.
Tuleeko hänelle kivi vai laatta, näistä tuhkausjutuista kun ei tiedä. - ihailijatar....
Aion käydä kesällä. Käyn usein hautausmaalla edesmenneiden ystävieni haudoilla, muistelen heitä siellä hetken hiljentyen. Kari ei nyt ihan ystävä minulle ollut mutta kuitenkin kunnioitan häntä ja siksi aion käydä myös hänen haudallaan. En uteliaisuuttani vaan kunnioittaen Hänen muistoaan. Ajatelkaa muut mitä haluatte mutta minä toimin sisäistä ääntäni kuunnelle.
- <<<
VOIS KÄYDÄ JOS KESÄLLÄ ON AIKAA NIIN AJAA BUSSILLA SINNE JA VIEDÄ VAIKKA KUKKIA...
- Ystävyyden vala
kåy ihmeessä jos siltätuntuu! Upea,ihan Karin oloinen muistomerkki on paikallaan! Kukitettu yllin kyllin ainakin toissapäivänä.Olin liikuttunut! Mieleeni muistuivat laulun sanat: Ja kaunis tyttö tulipunaruusun Mulle istuttaisi!! Ikuinen Ystävä!!
- <<<
vois käydä. missä maestron hauta on....kari oli mun sydäntä lähellä...ja hieno äijä...
- JK
en aio käydä änennhUDALA
- rentturuusanen
Varmasti aion käydä haudalla ja tiedän, että silloin(kin) liikutus valtaa mielen. Karilla oli suuri merkitys elämääni musiikkinsa ja ystävyytensä kautta. Kari oli minulle ihana ukkeli, tai äijä - miten vain. Vieläkin on ikävä...
- kirkkopolku
Kävin haudalla, vein maljakkoon ruusun ja hiljennyin. Oli jotenkin herkkä hetki. Jotenkin sen jälkeen Karin musiikin merkitys elämässäni vain kasvoi entisestään...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910