Olen ymmärtänyt, että minun on hyvä olla täällä, ihanan mieheni ja lasteni luona. Olen onnellinen ihanasta, hellästä ja rakkautensa näyttävästä rakkaastani, suloisista pienistä lapsistani. Minun ei tarvitse olla täydellinen -en sitä todellakaan ole. Vaan minua rakastetaan juuri siksi, että olen tälläinen.
Tässä on paikkani.
http://www.youtube.com/watch?v=V833LhD3JmE&feature=related
Olen onnellinen nyt.
:) rakkaalleni.
1
768
Vastaukset
- :) rakkaalleni
Onni, se on sitä, kun on niin väsynyt ja täysin elämänilon menettänyt, mutta kun ei voi antaa periksi ja töihin on pakko nousta. Rakas ottaa kainaloon aamulla ja silittelee ja ymmärtää hiljaa. Hän nousee tekemään kanssani aamupalaa ja juttelee minulle.Hän sanoo että yritä kulta jaksaa, kyllä tämä muuttuu paremmaksi. Hän soittaa päivällä ja kysyy vointia. Voiko olla noin ihanaa ihmistä olemassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910