Yön pelejä!

Se on silleen että tommonen lappu on vetämässä katsellaan et miten mahtaa käydä! :D

Phoenix − Columbus — - - 1 2,00
Colorado − Buffalo — - - 1 2,05
Edmonton − Detroit — - - 2 1,80
Suomi U20 − Sveitsi U20 — - - 1 1,40
Tshekki U20 − Slovakia U20 — - - 1 1,60

9

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skuku1

ihan ku sä et ittekin tietäs, että yks kerta toisen miehen kanssa ei tee vielä kenestäkään hinttaria. ittekää en tykkää hinttapuleista, mutta toisen heterokundin kanssa satunnainen paneskelu on ihan okei. harkitse vielä tarjoustani.

• Hiukan sulla toi aihe eksyy näistä veikkaus jutuista! :D Hehhee ... Ihan saatte harrastaa omalla porukalla niitä kokeilujanne siellä missä lystäätte ....

• skuku1
        japitzu kirjoitti:

Hiukan sulla toi aihe eksyy näistä veikkaus jutuista! :D Hehhee ... Ihan saatte harrastaa omalla porukalla niitä kokeilujanne siellä missä lystäätte ....

olet ilmeisesti vasta opettelemassa pitkävedon saloja? jokainen palstaa pidempään seurannut tietää voittavan pelaamisen ja kundiseksin kulkevan käsi kädessä. mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? nyt alistut skukun naitavaksi tai muuten se on saman tien 30 päivän kirjoituskielto. kummankos valitset? valitse viisaasti!

• skuku1 kirjoitti:

olet ilmeisesti vasta opettelemassa pitkävedon saloja? jokainen palstaa pidempään seurannut tietää voittavan pelaamisen ja kundiseksin kulkevan käsi kädessä. mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? nyt alistut skukun naitavaksi tai muuten se on saman tien 30 päivän kirjoituskielto. kummankos valitset? valitse viisaasti!

Hmm ... Noh, niinhän nuo on näyttäneet noi tän palstankin viestit eksyneet aiheesta aika pahasti! Hyviä nauruja on saanut khyl kyseisestä aiheesta täältä :D

• s...................
        japitzu kirjoitti:

Hmm ... Noh, niinhän nuo on näyttäneet noi tän palstankin viestit eksyneet aiheesta aika pahasti! Hyviä nauruja on saanut khyl kyseisestä aiheesta täältä :D

ja luulee et mulla on jotain asian kanssa jotain tekemistä ja esiintyy muiden nimimerkeillä,nyt mun.ei siitä oo pelaamaan mitään,ainoostaan häiritsee rahattomana muita.rivis on ok ,yritän ite noissa junnuissa yllärituplaa,muuten samoilla jäljillä.

• s................... kirjoitti:

ja luulee et mulla on jotain asian kanssa jotain tekemistä ja esiintyy muiden nimimerkeillä,nyt mun.ei siitä oo pelaamaan mitään,ainoostaan häiritsee rahattomana muita.rivis on ok ,yritän ite noissa junnuissa yllärituplaa,muuten samoilla jäljillä.

Noh, hiukan itse yritin pysytellä varmoilla jäljillä! Mutta, ihan ois suomen lätkän kannalta hienoa jos oltais edes 5 noissa kisoissa! Vaikka se ei ihan veikkaamiseen liity ... Ps. kanadalle ja usalle rahat huomenna!

• s...................
        japitzu kirjoitti:

Noh, hiukan itse yritin pysytellä varmoilla jäljillä! Mutta, ihan ois suomen lätkän kannalta hienoa jos oltais edes 5 noissa kisoissa! Vaikka se ei ihan veikkaamiseen liity ... Ps. kanadalle ja usalle rahat huomenna!

yö ratkasee pelaako kanadaa pienellä kertoimella mut jenkit pannaan ilman muuta,kertoimet lähes tasan ruotsin kanssa.

• g-miesh
        s................... kirjoitti:

yö ratkasee pelaako kanadaa pienellä kertoimella mut jenkit pannaan ilman muuta,kertoimet lähes tasan ruotsin kanssa.

tai päättyy tasan

• mengele88
        japitzu kirjoitti:

Hiukan sulla toi aihe eksyy näistä veikkaus jutuista! :D Hehhee ... Ihan saatte harrastaa omalla porukalla niitä kokeilujanne siellä missä lystäätte ....

et noi hinttarit on sairaita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6674
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3890
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      130
      3133
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1441
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe