hei. oon aloitteleva wicca, ja luin scott cunninghamin kirjan opas wiccan harjoittajalle. kirjassa mainittiin että jokaisen wiccan / wiccaks aikovan olis hyvä pitää peilikirjaa, eli kirjata päiväkirjan tavoin ajatuksiaan wiccasta ja kokemuksiaan. pidättekö/pidittekö te sellaista? kertokaa muutenkiin vähän tarinoitannen ja "vinkkejä"
peilikirja
2
366
Vastaukset
- Kirjojen Varjo
No, peilikirjahan on nimenomaan henkilökohtainen apuväline matkallasi. Jos kohtaat ongelmia tai muuta sellaista, vastaus voi hyvinkin löytyä peilikirjastasi jonne olet purkanut tuntemuksiasi. Vinkkaan, että peilikirjaan on hyvä myös kirjoittaa pelkkää tajunnan virtaa, ihan kaikki mitä alitajunnasta tulee vaikka teksti saattaa järjettömältä ja typerältä. Ongelman kohdatessa vilkaisu peilikirjaan ja alitajuntaasi voi auttaa ymmärtämään mikä oikein on vialla. :) Itse tosin en pidä peilikirjaa niin hirveän usein, analysoin ajatuksiani ja muutenkin "levittelen pöydälle". Yleensä ongelmani syyt ovat minulle hyvin selviä.
- wiccan-acolyte
Itsellä on alkamassa Varjojen Kirjan kirjotus. Melkein sama asia, pysyn siinä. :) Siunausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336654- 356073
- 293364
- 452830
- 342624
- 152318
- 372168
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461872En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767