Olen päivittänyt uusimman explorerin ja flashin, mutta siitä huolimatta videot tökkivät. Onko vika ylessä vai koneessani? Ongelma on ilmaantunut aika vasta enkä keksi, mikä auttaisi.
Miksi Ylen Areenan ohjelmat tökkivät?
8
520
Vastaukset
- öhöhöh
joko liittymäsi tökkii, tai YLE:n palvelin tökkii.
Yritä huomenna uudelleen.
http://nettimittari.com/- öhöhöh
vapunen kirjoitti:
Oletko kokeillut muilla selaimilla? Esim: Firefox, Google crome......
kun ei se ongelma minulla ole
- kuupelo
harvoin näkyy ylen videot pätkimättä,samamalla 520kt yhteysnopeudella näkyy elokuvat hyvin,esim.Vodler ja Yoytuube ym.,ylen ohjelmasivu ilmoittaa että noin 520 kt yhtesnopeus muka riittää mutta ain ei 2mg nopeuskaan riitä
Kyselin yleltä samaa asiaa.Esitin myös että miksi videota ei voisi ladata omalle koneelle kuten youtubessa.Eli ensin play sitten tauko ja kahvinjuonnin jälkeen voisi katsoa pätkimättä.Tähän ei tullut mitään kommenttia mutta tässä vastine kokonaisuudessaan.
Hei!
Kiitos palautteesta!
Toisinaan, palvelun ollessa kuormittunut, osa sivupyynnöistä ei mene läpi. Useimmiten kuitenkin sivun virkistäminen auttaa. Kannattaa kokeilla painaa selaimen virkistä-painiketta (refresh).
Sulje myös kaikki muut ohjelmat, jotka kuormittavat tietokonettasi. Myös katkokset ja häiriöt tietoliikenneyhteydessä sekä langattoman verkon käyttö voivat aiheuttaa pätkimistä.
Sinun kannattaa myös tyhjentää selaimesi välimuisti.
Olethan tarkistanut, että internet-yhteytesi nopeus eli liittymäsi kaistanleveys on riittävä? Entä täyttääkö tietokoneesi laitteistovaatimukset? Onhan sinulla Flash-playerin oikea versio? Ongelma voi johtua myös muista tietoliikenneyhteyksistä, viruksentorjuntaohjelman suoja-asetuksista tai palomuurista. http://areena.yle.fi/info/7
Palomuuri saattaa estää videoiden ja audioiden välittämisessä käytetyn RTMP-liikenteen. Porttien toimivuuden voit tarkastaa helposti Adoben testisivulla: kb2.adobe.com/cps/164/tn_16466.html
Ystävällisin terveisin,
YLE Areenan toimitus- vierastelija
Joo, olen myös todennu Ylen Areenan tekniikan olevan persiistä! Kaikkien muiden kanavien ohjelmat näkyy moitteettomasti, mutta Areena on jatkuvasti tökkelehtivää. Mulle on myös laitettu jo pari vuotta sitten tuo sama vakiovastaus.
- eljii
Oliko se vain 0,52 Mbit/s ... muistelin että olisi 0,60 Mbit/s. Niin tai näin, ainakin liikkuva laajakaista pitää olla tosihyvä ettei ruuhka-aikana (ilta) ala katkoa
Monet muut netti-tv:t tyytyvät kohtuullisempaan bittivirtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917