Miksi Ylen Areenan ohjelmat tökkivät?

Areenafani

Olen päivittänyt uusimman explorerin ja flashin, mutta siitä huolimatta videot tökkivät. Onko vika ylessä vai koneessani? Ongelma on ilmaantunut aika vasta enkä keksi, mikä auttaisi.

8

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhöhöh
      • Oletko kokeillut muilla selaimilla? Esim: Firefox, Google crome......

• öhöhöh
        vapunen kirjoitti:

Oletko kokeillut muilla selaimilla? Esim: Firefox, Google crome......

kun ei se ongelma minulla ole

• kuupelo

harvoin näkyy ylen videot pätkimättä,samamalla 520kt yhteysnopeudella näkyy elokuvat hyvin,esim.Vodler ja Yoytuube ym.,ylen ohjelmasivu ilmoittaa että noin 520 kt yhtesnopeus muka riittää mutta ain ei 2mg nopeuskaan riitä

• Kyselin yleltä samaa asiaa.Esitin myös että miksi videota ei voisi ladata omalle koneelle kuten youtubessa.Eli ensin play sitten tauko ja kahvinjuonnin jälkeen voisi katsoa pätkimättä.Tähän ei tullut mitään kommenttia mutta tässä vastine kokonaisuudessaan.

Hei!

Kiitos palautteesta!

Toisinaan, palvelun ollessa kuormittunut, osa sivupyynnöistä ei mene läpi. Useimmiten kuitenkin sivun virkistäminen auttaa. Kannattaa kokeilla painaa selaimen virkistä-painiketta (refresh).
      Sulje myös kaikki muut ohjelmat, jotka kuormittavat tietokonettasi. Myös katkokset ja häiriöt tietoliikenneyhteydessä sekä langattoman verkon käyttö voivat aiheuttaa pätkimistä.
      Sinun kannattaa myös tyhjentää selaimesi välimuisti.

Olethan tarkistanut, että internet-yhteytesi nopeus eli liittymäsi kaistanleveys on riittävä? Entä täyttääkö tietokoneesi laitteistovaatimukset? Onhan sinulla Flash-playerin oikea versio? Ongelma voi johtua myös muista tietoliikenneyhteyksistä, viruksentorjuntaohjelman suoja-asetuksista tai palomuurista. http://areena.yle.fi/info/7
      Palomuuri saattaa estää videoiden ja audioiden välittämisessä käytetyn RTMP-liikenteen. Porttien toimivuuden voit tarkastaa helposti Adoben testisivulla: kb2.adobe.com/cps/164/tn_16466.html

Ystävällisin terveisin,
      YLE Areenan toimitus

• vierastelija

Joo, olen myös todennu Ylen Areenan tekniikan olevan persiistä! Kaikkien muiden kanavien ohjelmat näkyy moitteettomasti, mutta Areena on jatkuvasti tökkelehtivää. Mulle on myös laitettu jo pari vuotta sitten tuo sama vakiovastaus.

• eljii

Oliko se vain 0,52 Mbit/s ... muistelin että olisi 0,60 Mbit/s. Niin tai näin, ainakin liikkuva laajakaista pitää olla tosihyvä ettei ruuhka-aikana (ilta) ala katkoa

Monet muut netti-tv:t tyytyvät kohtuullisempaan bittivirtaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4983
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4219
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2105
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1483
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94