Olen päivittänyt uusimman explorerin ja flashin, mutta siitä huolimatta videot tökkivät. Onko vika ylessä vai koneessani? Ongelma on ilmaantunut aika vasta enkä keksi, mikä auttaisi.
Miksi Ylen Areenan ohjelmat tökkivät?
8
511
Vastaukset
- öhöhöh
joko liittymäsi tökkii, tai YLE:n palvelin tökkii.
Yritä huomenna uudelleen.
http://nettimittari.com/- öhöhöh
vapunen kirjoitti:
Oletko kokeillut muilla selaimilla? Esim: Firefox, Google crome......
kun ei se ongelma minulla ole
- kuupelo
harvoin näkyy ylen videot pätkimättä,samamalla 520kt yhteysnopeudella näkyy elokuvat hyvin,esim.Vodler ja Yoytuube ym.,ylen ohjelmasivu ilmoittaa että noin 520 kt yhtesnopeus muka riittää mutta ain ei 2mg nopeuskaan riitä
Kyselin yleltä samaa asiaa.Esitin myös että miksi videota ei voisi ladata omalle koneelle kuten youtubessa.Eli ensin play sitten tauko ja kahvinjuonnin jälkeen voisi katsoa pätkimättä.Tähän ei tullut mitään kommenttia mutta tässä vastine kokonaisuudessaan.
Hei!
Kiitos palautteesta!
Toisinaan, palvelun ollessa kuormittunut, osa sivupyynnöistä ei mene läpi. Useimmiten kuitenkin sivun virkistäminen auttaa. Kannattaa kokeilla painaa selaimen virkistä-painiketta (refresh).
Sulje myös kaikki muut ohjelmat, jotka kuormittavat tietokonettasi. Myös katkokset ja häiriöt tietoliikenneyhteydessä sekä langattoman verkon käyttö voivat aiheuttaa pätkimistä.
Sinun kannattaa myös tyhjentää selaimesi välimuisti.
Olethan tarkistanut, että internet-yhteytesi nopeus eli liittymäsi kaistanleveys on riittävä? Entä täyttääkö tietokoneesi laitteistovaatimukset? Onhan sinulla Flash-playerin oikea versio? Ongelma voi johtua myös muista tietoliikenneyhteyksistä, viruksentorjuntaohjelman suoja-asetuksista tai palomuurista. http://areena.yle.fi/info/7
Palomuuri saattaa estää videoiden ja audioiden välittämisessä käytetyn RTMP-liikenteen. Porttien toimivuuden voit tarkastaa helposti Adoben testisivulla: kb2.adobe.com/cps/164/tn_16466.html
Ystävällisin terveisin,
YLE Areenan toimitus- vierastelija
Joo, olen myös todennu Ylen Areenan tekniikan olevan persiistä! Kaikkien muiden kanavien ohjelmat näkyy moitteettomasti, mutta Areena on jatkuvasti tökkelehtivää. Mulle on myös laitettu jo pari vuotta sitten tuo sama vakiovastaus.
- eljii
Oliko se vain 0,52 Mbit/s ... muistelin että olisi 0,60 Mbit/s. Niin tai näin, ainakin liikkuva laajakaista pitää olla tosihyvä ettei ruuhka-aikana (ilta) ala katkoa
Monet muut netti-tv:t tyytyvät kohtuullisempaan bittivirtaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932