naimisiin menossa ja miehelle oli järjestetty privaatti show... koko muu lauma oli oluella sillä aikaa. pettikö mieheni minua? "oli pakko mennä, kun oli maksettu?" ??? itse sanoi, että joku läski strippari tanssahteli ja hän vain istui tuijotti. en tiedä mitä ajatella...
mitä privassa tapahtuu?
3
1545
Vastaukset
- Erotiikka shop
Näin se menee, miten kirjoitit. Toki lisämaksusta voit nähdä, kun tanssitytttö esim. tyydyttää itseään hieromasauvalla. Mies voi itse runkata itseään, toki tyttökin sen tekee taas lisämaksusta. Eli periaatteessa privatissa saa mitä haluaa, kun vaan rahaa löytyy. Tosin monet tytöt, varsinkin suomalaiset ovat kieltäytyneet yhdynnästä, sillä sitäkin siellä tapahtuu.
- 20+12=31
Just joo. Oliko esitys Suomessa vai Pattayalla? Mikäli Suomessa, ei siellä mitään yhdyntähommia ole.
Tosin rahallahan saa vaikka mitä, mutta moisesta pitäisi maksaa useita satoja euroja.
- stripparitku
olen itse avoliitossa elävä strippari ja olen töissä erotic clubilla ja meillä ei ainakaan pettämistä tapahdu koska kaikki ovat suomalaisia ja meillä on ehkä kaksi sinkkua yhdeksästä tytöstä. private showhun kuuluu katselu ja tissien, pepun koskettelu maksua vastaan myös dildo showta ja lesbo showta voi ostaa mutta munaan ei kosketa eikä mies koske meihin. toisin kun ajatellaa että kaikki stripparit ovat miehiä nieleviä tautipesiä niin toisin on! monella on mies ja lapsia toinen ihan normaali työ esim hoitaja pankki neiti. eroottiset baarin tarkoitus on tuoda miehille fantasiaa ja mielihyvää vain paljaalla pinnalla. en toki väitä että jokainen baari olisi tälläinen tai päivä privaatti mutta ihmisiä jokainen on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061