Moikka,
Olen ennen mainostanut adwordsissä koko Suomeen. Nyt olisi sellainen tilanne uuden yritykseni kanssa, että haluaisin mainostaa ainoastaan PK-seudulle. Saako Adwordsissä kohdennettua niin, että mainoksia näytetään ainoastaan PK-seudun asukkaille? Itse löysin kohdennuksesta vain Etelä-Suomen läänin. Etelä-Suomen lääni on kuitenkin yritykselleni turhan iso alue.
Okei voin toki lisätä hakusanoihin esim. helsinki, espoo tai vantaa. Tällöin kuitenkin saatan menettää asiakkaita jotka eivät käytä esim. helsinki sanaa haun yhteydessä...
Display-verkosto on minulle uusi tuttavuus. Leikin juuri Googlen sijoittelutyökalulla ja muutama kysymys heräsi. Mitä jos haluan lisätä mainoksen ainoastaan esim. suomi24 rakennus-keskusteluun onko se mahdollista. Sijoittelutyökalu ilmoittaa näin: Tekstimainokset voivat näkyä missä tahansa tämän sivuston mainosyksiköistä ja Esimerkkisivu http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5307
Onko minulla siis mahdollisuuksia vaikuttaa sivustojen sisällä, mihin haluan kohdentaa mainonnan vai voinko vain kohdentaa mainonnan johonkin sivustoon. Entä onko Display-verkostossa mahdollista kohdentaa ainoastaan PK-seutuun?
Kiitos avustanne jo etukäteen!
Adwords ja Display-verkosto
yrittäjä2
1
353
Vastaukset
- untokuurna
Ei kai siinä olisi mitään järkeä jos kohdistusta ei pystyisi tekemään kaupunkikohtaisesti. Välilehdellä Oma voit antaa kaupungin ja säteen jolla mainos näytetään. Tämä siis siinä vaiheessa kun ollaan tekemässä tuota Display-mainosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305800- 345303
- 293004
- 342444
- 372108
- 152068
- 361952
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons371634