Navin teline

Kestävää

Tekisin navigaattorille telineen raudasta. Eihän ko. materiaali haittaa satelliittisignaalien vastaanottoa?
Mistä kohtaa navia se signaalien otto tapahtuu? (etten peitä liikoja) :-)

7

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nahvigator

onhan se vempele autossakin metallihäkissä ja toimii.

• Kestävää

ja olen sitä miettinyt. Joskus vain siitäkin lukenut, että jos se (navigaattori) on autossa tavallaan liian sisällä, niin yhteys loppuu. Saa autossakin satelliittikontaktin siitä lasin läpi. Sen olisi autossakin oltava lähellä tuulilasia, jotta siitä olisi suora yhteys johonkin satelliittiin. Ehkä joissain malleissa käytetään jotain erillisantenniakin, tiedä häntä. Mutta mulla ei ole, eikä ole liitäntääkään.

• viistöistä
        Kestävää kirjoitti:

ja olen sitä miettinyt. Joskus vain siitäkin lukenut, että jos se (navigaattori) on autossa tavallaan liian sisällä, niin yhteys loppuu. Saa autossakin satelliittikontaktin siitä lasin läpi. Sen olisi autossakin oltava lähellä tuulilasia, jotta siitä olisi suora yhteys johonkin satelliittiin. Ehkä joissain malleissa käytetään jotain erillisantenniakin, tiedä häntä. Mutta mulla ei ole, eikä ole liitäntääkään.

Pyörätyyppi ei ilmene aloituksesta. Nykyinen Sirff-tekniikka on hyvin herkkää ja tuskin se
        teline tekee navia toimimattomaksi, oli se teline millainen tahansa. Kiinitysruuvien kohta lienee
        varmin. Hyvin näkökenttään tietenkin (ei alas) mutta ei tietysti peittämään. Saisit sen väliaikaisesti
        kiinni kokeilua varten niin ei tulisi turhia reikiä. Äläkä yritäkkään käyttää namiskuukkeleita ajon aikana.

• onkosullapyöräkin

hölmössä kohtaa !?

• Kestävää

Ehkä tuohon ei olisi edes tarvetta vastata, mutta laitanpa huvikseni :-)
        Eikös jo tullut selväksi, ettei ole säästöstä kysymys - vaan kestävyydestä.
        Onhan tuossa jo tuollainen muovikiinnike. On myös tiedossa kokemuksia, ettei navi siinä kaikissa töyssyissä pysy. Kaikki kun eivät tyydy köröttelemään silkosen sileitä pää- ja asfalttiteitä.
        Teen kunnon kiinnikkeen, kunhan tästä joudan, ei sille mitään esteitä ole, että silleen ja hyviä tulevia ajoja ja niiden suunnitteluja kaikille muillekin.

• 1250
        Kestävää kirjoitti:

Ehkä tuohon ei olisi edes tarvetta vastata, mutta laitanpa huvikseni :-)
        Eikös jo tullut selväksi, ettei ole säästöstä kysymys - vaan kestävyydestä.
        Onhan tuossa jo tuollainen muovikiinnike. On myös tiedossa kokemuksia, ettei navi siinä kaikissa töyssyissä pysy. Kaikki kun eivät tyydy köröttelemään silkosen sileitä pää- ja asfalttiteitä.
        Teen kunnon kiinnikkeen, kunhan tästä joudan, ei sille mitään esteitä ole, että silleen ja hyviä tulevia ajoja ja niiden suunnitteluja kaikille muillekin.

prätkällä,stongassa Garmin zumo. Pyörä hajosi ympäriltä lunastukseen,mutta Zumo pysyi muovisessa telineessään kiinni ja ehjänä. Ei todellakaan tarvi alkaa askartelemaan raudasta telineitä että kestää. Saahan sitä tehdä jos tykkää nikkaroida ja luontokin kiittää.

• mtoristi59

osta naville teline tankoon,joka pysyy 1100 kuutioisessa hyvin ja maksoi 22€
      niin pysyy se silloin mopossakin,teline on yksi parhaista ja prismat myy,mp-liikkeissä sama,niin satkun kalliimpi ja se sopii kaikenmallisille naveille ja on kovaa muovia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5959
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5463
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3084
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2464
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2317
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1711
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    Aihe