autona vm99 punto (s55), kuuluuko ajovalojen sammua ku virta sammutetaan vaikka katkaisijassa on valot päällä. eli eikös autoissa kuuluisi olla niin että voi esim ilman avainta laittaa parkit ja valot päälle jos vaikka hajoo tielle tj. vai onko asia niin ettei tämä ole pakollista autoissa. olisi mukava tietää että onko jokin vika että sais korjattua..
punton valo ongelma
7
471
Vastaukset
- punto mies
Tutustuppa auttoosi paremmin, käännä virta avainta taaksepäin samalla painaen sitä
pientä nappia siinä avaimen tyvellä ja posta avain ja parkit jää päälle.- mites on..
eli olen tutustunut autooni lähes nurkasta nurkkaan ja tätä nappia ei ole.. onkohan sitten lukkopesävaihdettu vai mikä on...
- paskan ostanut
ajappa kotterosi lähimpään satama altaaseen?
- auton ostanut
tuota
käveleppä itsesi lähimpään satama altaaseen?
- entinen punton omist
kotiinsaatto valot jää päälle (jos on kyseisessä mallissa) tai valokatkaisin rikki jolla toimii pitkät ajovalot.
Hätävalot jätetään päälle, mikäli hajoaa kesken matkan.
- juu juu
Eiköhän se mene näin ,avaimet pois ,katkasiasta parkit päälle ,toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738