neotrace

mv79

ip osoite liitelee ympäri suomea,hotmaililla kun lähettää viestiä siihen aina tulee mukaan joku mainos eikä salasan vaihto auta, vedonlyöntisivuston tillle välillä kirjautuu joku briteistä ja kun kokeilin neotracea se ei löydä mun sijaintia ja kartalla reitti menee itäeuroopasta suomen kautta jenkkeihin.
ja mulla on joku tömmöne tidosto koneella C:\Documents and Settings\Järjestelmänvalvoja\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\3LMSKBQM\xd_proxy[1].php
ja sitte vielä en pysty enää poistaa IE explorer tiedostoa sen jälkeen kun asensin siihen yhden lisäosan jos avaa sen tiedoston ja yrittää poistaa manuaalisesti explorer osia ne palautuu takas?
oisko syytä olla huolissaan?

10

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ED

Kyllä. Pahimmillaan joku käyttää konettasi proxynä eli eräänlaisena käytävänä, jolloin voi tehdä pahuuksia nimettömänä. Suosittelen puhdistusajoja eri ohjelmilla vielä siten että se tapahtuu bootin aikana(esim. avastista löytyy tälläinen ominaisuus). Lisäksi vielä CCleaner. Hotmailin mainos viestin kera on käsittääkseni ilmaisen sähköpostin ominaisuus, ei niinkaa pöpö.

• aina kun lähetän viestin siihen viesti kenttään tulee jonkun ulkomaalaisen yrityksen mainos linkkeineen ja se pitää poistaa joka kerta aikasemmin sitä ei ollut.joku varmaan käyttä mun mailia roskapostittamiseen ja joskus se lähettelee niitä viestejä itekseenkin tiedä sen koska jsokus on tullut vastaus.miten sen saa pois?

• ED
        mv79 kirjoitti:

aina kun lähetän viestin siihen viesti kenttään tulee jonkun ulkomaalaisen yrityksen mainos linkkeineen ja se pitää poistaa joka kerta aikasemmin sitä ei ollut.joku varmaan käyttä mun mailia roskapostittamiseen ja joskus se lähettelee niitä viestejä itekseenkin tiedä sen koska jsokus on tullut vastaus.miten sen saa pois?

Sitä suuremmalla syyllä nuo puhdistusajot ovat paikallaan eri ohjelmilla.

• kokeillu vaikka mitä ccleaner superantispyware jne mutta ne on ollut ilmaisohjelmia, mites tuo avast onko ilmane?

• ED

• Ammattilaiset..
        mv79 kirjoitti:

F-securen ei toimi vaikka antaa tunti kaupalla scannata niin mitään ei tapahdu
        oiskohan mun asetuksissa jotain vikaa oo oon kokeillu firefoxilla ja IE:llä

Onko kukaan kokeillut tällaista http://www.helpson.fi/ ?
        Ainakin lupaavat paljon ja hintakaan ei ole aivan hirveä, ehkä tästä voisi olla apua.

• Ammattilaiset.. kirjoitti:

Onko kukaan kokeillut tällaista http://www.helpson.fi/ ?
        Ainakin lupaavat paljon ja hintakaan ei ole aivan hirveä, ehkä tästä voisi olla apua.

paljo sie saat rahaa jos joku klikkaa tuosta eikä se edes ole halpaa painu vittuun siitä mainostamasta

• jasepois
        mv79 kirjoitti:

aina kun lähetän viestin siihen viesti kenttään tulee jonkun ulkomaalaisen yrityksen mainos linkkeineen ja se pitää poistaa joka kerta aikasemmin sitä ei ollut.joku varmaan käyttä mun mailia roskapostittamiseen ja joskus se lähettelee niitä viestejä itekseenkin tiedä sen koska jsokus on tullut vastaus.miten sen saa pois?

Ihan kuin joku tietäis sun sala sanan hotmailis ja ois lisännyt allekirjoituksen eli tuon mainoksen. Poistat sen vain sieltä asetukista. Mutta salasanan vaihto on tärkeää ellei ole keylogger koneessa niin sit ei auta. Tai joku tunkeutuja joka vakoilee. Mikä niminen IE lisäosa se on jonka latasit. Oletko kokeillut malwarebytesillä ajaa konetta. Millanen palvelu on tuo neotrace.

• ED
        mv79 kirjoitti:

paljo sie saat rahaa jos joku klikkaa tuosta eikä se edes ole halpaa painu vittuun siitä mainostamasta

Onko javascriptit sallittu? Pitäisi pompata ruutu että saako ohjelman ajaa. Sen jälkeen aukeaa aika normi virustorjunnan näköinen valikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5999
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5483
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3094
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2474
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2347
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1696
    Aihe