Saako tv-lupatarkastajaa vetää säälimättä turpaan jos tulee tekemään tarpeettoman tarkastuksen (meillä ei ole telkkaria eikä tule)? Pidän koko tv-lupamaksujärjestelmää kansan kyykyttämisenä, YLE pitäisi laittaa maksukortin taakse niin kenenkään ei siitä tarvitse maksaa mitään kun saa valita tarvitseeko YLE:ä vai ei. Itse en osallistu tv-lupamaksua maksamalla yhteiskunnan "yhteisiin" kustannuksiin enkä kaipaa telkkaria, enkä sellaista hanki jos siitä lystistä pitää teille VITUN NILVIÄISILLE jotakin maksaa.
Sopii tulla kattomaan ettei tosiaan ole telkkaria ja sen jälkeen vedän turpaan tunnin ilman mainoskatkoa ja potkin lupatarkastajalta hampaat kurkkuun ja tumppaan sen pää edellä lumipenkkaan perse paljaana valmiiksi ohikulkijoiden nussittavaksi. En maksa, en kerta kaikkiaan maksa tv-lupaa enkä omista telkkaria. Mulla on tietokone ja netti ja se riittää mulle. Siitä en teille saatanan rotan perseille maksa mitään.
VIHAAN TV-LUPATARKASTAJIA!
saanko vetää turpaan?
turpaan tulee
1
257
Vastaukset
- <<>>
Ei niiden almuja kerjäävien loisten takia kannata ottaa pahoinpitelysyytettä. Jos yrittää väkisin sisään, voit varmaan puolustaa itseäsi voimakeinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061