Pitkään olen pohtinut ja monesti merkkiä mielessäni vaihtanut mutta nyt tuntuisi siltä että Jeep Grand cherokee olisi minulle sopiva autoa. En tarvitse autoa jolla pitäisi hakeutua pahimpiin rypypaikkoihin, pitäisi olla turvallinen, maastokelpoinen keskeneräisille metsäautoteille ( pohjapanssaroinnin ajattelin laittaa), Mukava tieajossa, eikä saisi herättää kateutta, ja ehdottomasti diesel koneella.
Ja käyttetty on hakusessa hl. alle 35000€.
Saa toki ehdottaa muutakin, kunhan em. ehdot täyttyy.
Oletteko samaa mieltä?
6
237
Vastaukset
- Nivaman
Parempaa autoa maastoon ei löydy.
- 14+18
Mutta miksi diesel? Jos rahkeet riittäisi, hankkisin SRT-8:n 6,1 Hemi:n.
http://www.youtube.com/watch?v=BvAHJQvaa4s
GC:ssä on tukipalkit suojaamassa akseleita maastossa. Quadra-Drive II on nelivetojärjestelmänä ihan oma juttunsa. (Käy youtubessa). Jos päädyt kuningasmerkkiin Jeep, Limited varustelulla, menet sinne mihin muut eivät pääse. There's only one.- Juupas eipäs mutku
Nivamiehelle: Ei taida mukavuus maantiellä olla häävi.
Diesel pelkästään kirjanpidollisista syistä. - Nivaman
Juupas eipäs mutku kirjoitti:
Nivamiehelle: Ei taida mukavuus maantiellä olla häävi.
Diesel pelkästään kirjanpidollisista syistä.Mukava se on motarilla kanssa. Kulkee, kuin juna.
- 4wdhi
SRT-8:han on madallettu, eli auto pilattu.
- 4wdhi
4wdhi kirjoitti:
SRT-8:han on madallettu, eli auto pilattu.
Jumalauta että on muuten syvältä tämä Suomi24:n uudistus. Ei tästä saa enää mitään tolkkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768