Miksi ponnistusta ei voi siirtää niin aikaseksi, ettei ole varmaan myöhässä. Selostajat sanovat jatkuvasti, että ponnistus oli myöhässä eikä siihen saanut siten nostoa. En ole koskaan kuullut sanottavan, että ponnistus olisi liian aikainen ja siitä seuraa sitä sun tätä haittaa.
Ponnistus
aikaseksi
3
118
Vastaukset
- uaeauae
Jos ponnistetaan liian aikaisin niin lentää korkeintaan parikymmentä metriä eli sitä yritetään välttää kaikin keinoin. Ajattele nyt jos hyppääjä tekee ponnistusliikkeen ennen hyppyrin keulaa, sehän tippuu samantien maahaan hyppyrin jälkeen koska keulalta irtoessaan hyppyyn ei tuu yhtään voimaa koska ponnistus on jo tehty ennen hyppyrin keulaa.
- Minnukka Esinahka
Juu tosiaanki vois tehä 5 - 6 ponnistust jo ylämäessä, sillon väkisinkin joku niistä osuu kohdilleen.
- masan
Eivät vaan osaa ei muuta kuin koulun penkille opettelee ponnistusta oikeaaan aikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748