Tonnaripurkki 1-1,5e, protskupatukka 3-4e
Tonnaripurkissa protskua 30-35g, protskupatukassa 20-30g
Voittajasta ei liene epäilystäkään...
Tonnaripurkki vs Protskupatukka
11
216
Vastaukset
- -
Joo ja tonnari on kyllä terveellisempikin vaihtoehto. noi protskupatukat on aika täynnä kaikkee lisäaineita. Mut kun oot syöny 6kk putkeen tonnaria melkeen joka päivä niin mulla ainakin rupes maistuu niin kamalalle ettei pysty enää.
Joten ei se kyllä siinä mielessä ole voittaja.- tgevg
6 kuukautta putkeen joka päivä?!? Äijähän loistaa jo pimeessä kaikista niistä kemikaaleista joita on tullu kroppaan.
Olisit varmaan hyvä jossain judossa! Saatana kukaan saa kiinni edes ku on niin paljon elohopeeta kropassa.
- TosiBodaaja
Nauran kun joku treenaava hoikkis syö proteiinipatukan=) Noi on pelkkää rahastusta ja vielä oikeasti epäterveellisiä lisäaineineen ja sokereineen ym.
Katsokaa nyt oikeita bodareita, kuka mutustaa muka proteiinipatukkaa, ei kukaan. Bodaajat ja Body Fitness -väki syö laadukkaita vaalealihaisia tonnikalanpaloja vedessä, kirjolohta, silakkaa, broilerin rintaa, kalkkunan filettä, naudan paistijauhelihaa, naudan paisti- ja filelihaa, kananmunia, maitorahkaa, raejuustoa ym. laadukkaita proteiinilähteitä. Proteiinivalmisteitakin ne ottaa korkeintaan palkkarina, muu proteiini kunnon ruokana. Voithan tuhlata rahasi proteiinipatukoihin, jos esim. tonnikalapurkin tai edellä mainituilla proteiiniherkuilla täytetyn täysjyväleivän teko on sulle ylivoimaisen aikaavievää ja vaikeaa. Naurattaa vaan tämä pissiskehoilijoiden prassailu, pitää olla muotisalivaatteet ja proteiinipatukka, jotta ollaan vakuuttavia. Todelliset bodaajat vaan mielessään hymyilee. - Massa Masalin
sisäpiirin juttua ;)
- tsukutsuku
Tonnarin ylisyöntiä kannattaa välttää, muuten nyytit kutistuu.
- ravattiputte
tonnarissa elohopeaa. ei kannata ottaa tavaksi.
- HelkutinIsoKarju
Protskupatukat ne vasta roskaa sisältää, mielummin tonnarisäilyke, ja nimenomaan vaalealihaisia tonnikalanpaloja vedessä. Turha suola pois puristamalla vedet veks. Hiutaleita kukaan järkevä ei käytä, ne on perkausjätteitä.
Naturel & itse maustettu kirjolohifilee tai broilerin rinta on tietenkin vielä parempi leivän päällinen - dumble2
:) Nopea energiapatukka naamaan niin palautuu :)
Noh itse olen enemmänkin syönyt palan snickersiä. Ei terveellistä, mutta auttaa.
Eikä edes tarvi syödä koko patukkaa, kun on aika hiilari pommi. Huono puoli tuossa on se valtaisa kalori määrä. Mutta loppupelissä se menee:
Jos kulutus suurempaa, kuin saanti ei lihoa.
Ei noi energiapatukat ainakaan sen enempää auta. - Kari Helsinki
Mä olen syönyt heterojätkiä reenien jälkeen!!! Noi kaikki patukat on kyllä hyvii mutta niitä pitää imee ei purra! ja noi jauheet ei tehoa vaikka 4kuukautta niitä nenään vedin.Mut joo lähen tästä nyt betterbodies yötangat jalassa mun poikaystävän viereen nukkuun.
- pääsiskö mukaan?
Alahuulilla vai ylä? Ja vieläkö kakkoseenkin?
- turha ylistää sitä p
tonnari on perseestä myrkkyä vielä se rasiakin. ja varsinki öljykala. vetäkää lohta nin saa hapotki oikee tai seitii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887