Suomalainen, venäläinen ja amerikkalainen rupesivvat väittelemään keskenään.
- meillä on niin paljon laivoja että kun kaikki pistettäis kerralla mereen, niin ei näkyisi ees pientä aaltoa...kehui jenkki
- meillä on niin paljon lentokoneita että kun kaikki laitettais ilmaan niin aurinko peittyis...kehui venäläinen
- mun yhdellä kaverilla joka asuu tampereella on niin pitkä kyrpä että se yltää kuuhun asti...kehui suomalainen
sit ne pähkäili yhdessä että oon vähän yliliioiteltuja nuo jutut ja:
- no, ei niit laivoja niin paljon ole, kyllä niitä aaltoja vähän näkyis...sanoi jenkki
- ei niitä lentokoneita nyt niin paljoa ole, kyl siit aurinko vähän paistais jos ne ois ilmassa....sanoi venäläinen
- suomalainen karjas: "No ei se matti siel Tampereella asu!"
hhhehe
suomalainen,venäläinen ja amerikkalainen
3
4118
Vastaukset
- Toinen versio
Toi on ihan hauska vanha juttu, josta liikkuu useempia versioita, musta paras versio suomalaisen osuudesta on tämä:
- Suomalainen sanoi että hänen kaverillaan on niin iso muna, että 12 varista mahtuu istumaan siinä ihan vierekkäin
Ja lopuksi suomalainen vähän peruuttelee:
- totta puhuen ei ne varikset ihan vieri vieressä istu, kyllä siihen jää tilaa väliin...- aksu
juu kykkä olen kuullut tuonkin ja se on kans aika hauska vaihtoehto....mutta tuo minkä minä kirjoitin jotenkin kuullostaa vaan minun korvassa paremmalta =)
- A..Järvinen
okei elikkä...
oli yksi saksalainen yksi norjalainen ja sitten matti nykänen.he istuivat hotellin aulakuppilassa
ja puhuivat edellisillan taphatumista..
saksalainen aloitti - eilen illalla iskin baarista ruotsalaiset kaksoissiskot... paikat kipeenä..
sitten oli norjalaisen vuoro - minä iskin baarista neljän hengen italialaistytöistä koostuvan ryhmän..ja myöhemmin niiden matka oppaan.
nyt oli nykäsen vuoro. -minä join eilen pullon kalleinta hennesyä ja iskin kaikki miss europe kiertueen kisatytöt jotka touhusivat huoneessani samaan aikaan.
tämän jälkeen he lähtivät kaikki omille teilleen,mutta seuraavana aamuna saksalainen avautui - taisin ampua eilen vähän yli, ne tytöt oli tsekistä eikä edes kaksosia.
norjalainen jatkoi - no, ei se minullakaan ihan niin mennyt kuin sanoin. en saanut iskettyä muita kuin sen 43 vuotiaan matkaoppaan.
nykänenkin avauti - joo tuli itsekin eilen liioteltua... ei se pullo ollut parasta hennesyä, se oli ihan tavallista jim beamia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305800- 345303
- 293004
- 342444
- 372108
- 152068
- 361952
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons371634