Mikä olisi seuraava paikka jonne voisi valittaa tontista jossa säilytetään kaikkea rojua? Kuntaan ollaan oltu yhteydessä ja ne lupasivat tehdä jotain mutta jo melkein kaksi vuotta kulunut eikä mitään tapahdu! Tontilla on mm. rautaromua, ratapölliä, tiesuola säiliöitä jne jne....
Törkyä
5
159
Vastaukset
- kunnioita naapuria
Millätavalla ne vaikuttaa sinun elämääsi, jos ei mitenkään jatka elämääsi ja anna muidenkin jatkaa. Voi olla että kellään ei ole sanomista tavaroiden säilytykseen.
- turhaa valitusta
Katso laki 24.fi / haitta ja sietämisvelvoite , niin huomaat että ei kaikki aina pidäkkään mennä niinkuin sinä itse haluat.
- 1974875984759
Jos se naapurisi on vaikka Rockefellerin sukua, ja ajattelee siinä samalla tavalla: talosi on romua.
- heh___
Eikö se ole sinun asiasi mitä omalla tontillasi säilytät? Jos naapuriasi noin valtavasti häiritsisi tavarasi omalla tontillasi, niin mitä luulet, kumpiko joutuisi sopeutumaan? Tai muuttamaan. Muuta jonnekin jossa ei ole muita ihmisiä häiritsemässä. Vaikka jäämeren rannalle.
- Huolestunut....:(
Kiitos hyvistä vastauksista! Kaikki älyköt liikkeeellä, hoh hoh.... varmaan luonnonsuojelijoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768