Vietnamissa käyneet, miten halvimmat puhelut ja tekstarit saadaan toimimaan./vrt. Thaimaa? Asialliset ja oikeat vastaukset pliis!
puhelut
2
714
Vastaukset
- -vietcongi-
Ei noissa Vietnamin prepaid sim-korttien puhelujen hinnoissa ole lähes mitään eroja. Ja tekstiviestit eivät mene perille Suomeen, päinvastoin toimii, joten kuten.
Skypellä ainakin saa lähetettyä tekstiviestejä.
Vietnamin kortilla on halvempaa soittaa Suomeen. Itse olin noin kuukausi sitten Vietnamissa, paikallista korttia käytin tekstiviesteihin. Toimi mulla ainakin Usa, Dubai, Ruotsi, Suomi välillä.
Korttikin löytyi vielä kukkarosta, merkkiä Mobifone SuperSim
On totta että viivettä oli joskus mutta samana päivänä viestit tuli
Hinnoista, muistini mukaan maksoin kortista ehkä 1,5€, latasin varmuuden vuoksi noin viikon jälkeen 4€ lisää, riitti 4 viikon päivittäiseen käyttöön, yksittäisen viestin hintaa en tiedä koska saldoa riitti.
Kun kortin ostin, laitettiin myyjän puhelimesta uudella kortilla viesti mun suomen liittymään, että näin toimivuuden. Mä en puhu vietnamia, myyjä ei juuri englantia, tarvittiin melko paljon kynää, paperia, käsiä ja tupakkaa ennenkuin testi oli tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696