Eikö kukaan ole lähdössä Antalyaa? Kaikki täällä vaan puhuuu Alanyasta. Kävin siellä huhtikuun alussa..No, joo..ihan kiva turisti paikka, nyt kuitenkin olen lähdössä kesäkuun alussa Antalyaan kun olen kuullut että parempi paikka kuin Alanya.Kokemuksia..pliis???
Antalya
5
798
Vastaukset
- Erkan
Moi, olen turkkilainen ja olen ollut Alanyassa töissä 6 vuotta.Tiedän kokemuksesta että Alanya paremmi.Antalya on myös hyvä paikka mutta se ei ole varsinaisesti turisti paikka.Siellä on enemmän paikallisia ja myös turkkilaiset tulevat sinne lomalle.Suosittelen enemmän Alanyaa.
- Jatta
eli kukaan ei ole menossa Antalyaan eikä ole siellä koskaan käynytkään?
No, taidan olla ensimmäinen suomalainen joka sinne lähtee:)) - nasbe
sama täällä, haluisin kans kuulla kokemuksia / näkemisen arvosia paikkoja Antalyasta, jos jollain niitä on tiedossa
- turkkifanit
Oltiin Antalyassa n.6 vuotta sitten viikko ja sen jälkeen pistäydytty Alanyasta päiväseltään pari kertaa. Ei moittimista. Ainut huonohko puoli on , että huoneistohotelleja on vähän ja muutenkin hotellit sijaitsevat 5-7 km päässä keskustasta. Ainoastaan 4- 5 tähden hotelleja on lähellä keskustaa. Muuten kaupunkina kaunis ja satama-alue on tosi upea. Kebap-kujalla on hauska käydä syömässä. Nähtävyyksistä Duden-vesiputoukset kannattaa kurkata ym. Useimmat hotellit ovat Laran alueella (7-8 km).Tunnemme vain Konyati-rannan suunnalta Alem Regency-huoneistohotellin. Se on ainakin kiva ja ihan rannalla,matkaa keskustaan n. 4-5 km. Toivottavasti näistä vanhoista muisteloista on apua. Hauskaa matkaa! t. Turkkifanit
- myös
Kyllä me mennään Antalyaan Heinäkuussa ja samaa sitä ihmettelen etteikö muut mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686