300 suomalaista kuolee vuodessa !

säteilyyn. Faktaa. Kolmesataa raatoa, eikä kukaan kiellä rakentamasta taloja Radon säteilyn alueille???? OUTOA ????
Kolmesataa kuolemaa, luonnon säteily siis tappaa suomessa. Kukaan ei sano mitään. Ydinvoima ei koskaan ole tappanut suomalaisia, mutta ydinvoimasta elämöidään.
Sairasta !!!!

6

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä tuon faktan sait? Minun viimeinen tietoni on, että säteily aiheuttaa Suomessa vuosittain 700-1000 ihmisen kuoleman. Noissa luvuissa ei ole mukana ammatilliset kuolemat, kuten sädehoitotyössä.

Laskennallisesti Tshernobyl aiheuttaa Suomessa 80 vuoden aikana keskimäärin 6 syöpäkuolemaa joka vuosi (n. 500 syöpäkuolemaa 80 vuoden kuluessa). Tai yksi syöpäkuolema joka toinen kuukausi.

• rantapoika

Niin auringosta tuleva säteilyenergia on aika tappavaa. Varokaa liiallista auringossa oloa

• -,-,.-..,-

800 miestä suomessa sairastuu vuodessa kilpirauhas-syöphän!

Tuli eilen uutisissa.

• Radon on tappava

ja luonnonsäteilyä jota on aina ollut.Asuinrakennuksen tontilla on hyvä etukäteen selvittä on sitä alueella ja tuuletuskin olisi hyvä hoitaa joka tapauksessa.

• mielen kiin toinen

Luin OYS:n lääkäri huoneen seinältä varoituslapun, jossa kerottiin 120 ihmisen menehtyvän suomessa röntkensäteilyyn vuodessa. Kiellettiin turhat rötgen lähetteet. Mitenköhän ne tuonkin tutkii????

• Maanystävä

Arvioita lienevät ja suurempiakin veikkauksia olen nähnyt röntgensäteilyn osalta.
      Toisaalta moniko syöpäpotilas paranee sädehoidon ansiosta!
      Asioilla on puolensa!
      Suomi taitaa olla johtava maa aivosyövän uudessa säteilytyshoidossa. Taitaa olla koeasteella vielä. Silti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6165
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      639
      2521
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1090
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1036
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1030
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228