säteilyyn. Faktaa. Kolmesataa raatoa, eikä kukaan kiellä rakentamasta taloja Radon säteilyn alueille???? OUTOA ????
Kolmesataa kuolemaa, luonnon säteily siis tappaa suomessa. Kukaan ei sano mitään. Ydinvoima ei koskaan ole tappanut suomalaisia, mutta ydinvoimasta elämöidään.
Sairasta !!!!
300 suomalaista kuolee vuodessa !
6
145
Vastaukset
Mistä tuon faktan sait? Minun viimeinen tietoni on, että säteily aiheuttaa Suomessa vuosittain 700-1000 ihmisen kuoleman. Noissa luvuissa ei ole mukana ammatilliset kuolemat, kuten sädehoitotyössä.
Laskennallisesti Tshernobyl aiheuttaa Suomessa 80 vuoden aikana keskimäärin 6 syöpäkuolemaa joka vuosi (n. 500 syöpäkuolemaa 80 vuoden kuluessa). Tai yksi syöpäkuolema joka toinen kuukausi.- rantapoika
Niin auringosta tuleva säteilyenergia on aika tappavaa. Varokaa liiallista auringossa oloa
- -,-,.-..,-
800 miestä suomessa sairastuu vuodessa kilpirauhas-syöphän!
Tuli eilen uutisissa.
- Radon on tappava
ja luonnonsäteilyä jota on aina ollut.Asuinrakennuksen tontilla on hyvä etukäteen selvittä on sitä alueella ja tuuletuskin olisi hyvä hoitaa joka tapauksessa.
- mielen kiin toinen
Luin OYS:n lääkäri huoneen seinältä varoituslapun, jossa kerottiin 120 ihmisen menehtyvän suomessa röntkensäteilyyn vuodessa. Kiellettiin turhat rötgen lähetteet. Mitenköhän ne tuonkin tutkii????
- Maanystävä
Arvioita lienevät ja suurempiakin veikkauksia olen nähnyt röntgensäteilyn osalta.
Toisaalta moniko syöpäpotilas paranee sädehoidon ansiosta!
Asioilla on puolensa!
Suomi taitaa olla johtava maa aivosyövän uudessa säteilytyshoidossa. Taitaa olla koeasteella vielä. Silti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846