Stina

Nainennx

Kuulin vasta tänään Stinan ekan kerran laulavan koska en ole tämän vuoden Idolsia seurannut JA

MULLA LOKSAHTI SUU AUKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LIKALLA ON UPEA ÄÄNI!!! MAHTAVA ASENNE!!! JA KERTA KAIKKIAAN TYRMÄÄVÄ ULKONÄKÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huh huh! Ei oo väliä voittaako vai ei! Juuri tällasta mimmiä tänne kaivataan tähdeksi musiikkitaivaalle!!! Ihan varma että saa sinne oman staransa!

14

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knock out

Todella tyrmäävä ulkonäkö. Mustaksi maalattu Tuksu 20 kiloa sitten.

• Nainennx

Stina on kaunis! Ja sinä - kateellinen! ;oD

• pläääh

Hyvä äänihän sillä on mutta esiintyminen on järkyttävän rivoa:( Ja se huulessa oleva koru on niin kammottava, miksi pilaa ulkonäkönsä noin?

• rumaa

Kukaan ei ole kateellinen. Stina on järkyttävä umpimustaksi värjättyine hiuksineen,huulikoruineen ja liian mustine meikkeineen. Eikö ne vois katsella esiintymisiään nauhalta että näkis itse miten järkyttävä on. Ja esiintyminen haaroväli levällään on todella rivoa.

• Iidolssi-fani

En mahda itse sille mitään että koko ajan aattelen että se huulikoru pois ja sassiin....liekö sillä "ala"huulissa myös koru ? Ois nätti ilman sitä naamarojua.

• nainennx

Kauneus ja tässä tapauksessa lahjakkuus herättävät aina kateutta...säälittävää :o)

• kritiikin antaja

Säälittävää tässä olet sinä. Jos ei muuta pysty argumentoimaan niin haukutaan kateelliseksi. Sinulla ei verbaalinen lahjakkuus ole kovin hyvä jos sanavarastoosi sisältyy vain kateus.
      Tämä on aivan puhdasta kritiikkiä. Stina osaa toki laulaa vaan kun esiintyminen on rivoa. Haarovälin levittely tuomareille ja katsojille ei ole kaunista.
      Idoliehdokkaiden olisi syytä katsella videolta omia esityksiään kriittisella silmällä. Ja myöskin nähdä omat virheensä. Eikä vain ajatella että olen rohkea rokkimimmi. Sääli nuorta tyttöä.

• huomaa

että olet joku keski-ikäinen katkera ämmä! Stina näyttää ja pukeutuu kuten muutkin nuoret.Olet vaan liian wanha seuraamaan ja kommentoimaan Idols-esiinyjiä!

• uuuuuuhuuuuuu

Kumma juttu,itselleni eivät Stinaa kunnellessani todellakaan tulleet mieleeni mitkään reisien levittelyt ja "alahuuli"korut!!!

• Erikoinen sävy

Siis puhutte nyt siis Stinasta? Minä en ainakaan nähnyt esiintymisessä mitään rivoutta...kertonee enempi katsojan omasta mielikuvituksesta?
      Ääni on erittäin hyvä ja kuten muutamat musiikkimaailman isot starat ovat todenneet...eikö todellakaan mimmillä ole vielä levysopimusta?

• Vau Stina

Ei musiikissa pärjää ilman seksikkyyttä. Rihannan pukeutuminen on yksi esimerkki, tai lady Gaga. Stina on kovin kesy näiden rinnalla. .Esiintyy kyllä hyvin ja huulikorustakin pidän

• Stina on 1

Stinasta kuullaan vielä, hyvä paketti kaikinpuolin, milloinhan eka levy kaupoissa :)

• Tietäväinen2011

Ehdottomasti väärä henkilö tippu, mutta ei sen väliä. Luulen että tulee menestymään kuitenkin ylivoimaisesti parhaiten verrattuna muihin finalisteihin.

• olen nyt Martinfani!

samaa mieltä täysin väärä henkilö putosi! mun mielestä Hennariikan olisi pitänyt tippua kun aattelee sitä viime viikon esitystä ja muutenkin no nyt siirryn sitten 100% kakkossuosikkini Martin puolelle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe