Mitä turhuutta.. Metalli ja Heavy osio oli hyvä sellaisenaan.. On turhaa olla olemassa oma alue kotimaiselle ja ulkomaiselle.. Todella typerää
vai että oikein oma alue kotimaiselle metallille
7
826
Vastaukset
- Serpentum
Onkohan tämä nyt sitten niinkun Rautiaiselle ja muulle verkkariheville.. Vaiko aivan oikeille bändeille...
- .......
paskat ja huonot bändit erotetaan näin.
Esim. kaikki suomalaiset hevibändit ovat paljon huonompia/paskempia kuin ulkomaiset toverinsa.- Shattered_Soul
Hmh, suomalainen metalli on just parasta! \m/
- Nono
että ei pidä paikkaansa sun väittees!!!!!!!!
- leathergirl
makuasioista ei voi kiistellä. itse kyllä suosin enemmän suomalaista...
- Sanaseppo
leathergirl kirjoitti:
makuasioista ei voi kiistellä. itse kyllä suosin enemmän suomalaista...
"Makunsa kullakin!, sanoi kissa, kun persettään nuoli!
Itse diggaan suomalaista ehdottomasti eniten, kyllä suomalainen osaa synkistellä suomalaisimmin. Silti poikkeus vahvistaa säännön :) - Kumimetsändruidi
Sanaseppo kirjoitti:
"Makunsa kullakin!, sanoi kissa, kun persettään nuoli!
Itse diggaan suomalaista ehdottomasti eniten, kyllä suomalainen osaa synkistellä suomalaisimmin. Silti poikkeus vahvistaa säännön :)Kaikki suomalaiset hevibändit ovat täysiä paskoja. Vittu näitä Ari Koivusia, Ensiferumeja, Finntrolleja, Mokomia ja Stam1noita, hirveätä roskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980