tämä tapaus sattui minulle ja kaverille tänään!!!!meillä on molemmilla xbox360 kineckt muuta myynnissä,kaveri laittaa viestin jossa sanoo että olisin kiinnostunut keltaisen pörssin tuotteestani,ei kysele koneesta mitään,ilmoittaa vaan siirtävänsä rhat tilille ja jos eri tili niin toimittaa kuvakaappauksen tiliotteesta että rahat ovat siirtymässä tilille...no ilmoitin että minulla on nordean tili johon tuli viesti että paha juttu mulla on spankki,laitoin viestiä että muijalla on spankki,voi maksaa sinne,tuli viesti että hyvä juttu jos säästöpankin tili ni maksu käy heti..no sanoin että koitan etsiä säästöpankin tilin ni kauppa käy kyllä.Noh kaveri laitto myöhemmin oman xboxin tarvikkeet myyntiin keltaisenn pörssiin,ja sai samanlaisen viestin jossa kaveri ehdottaa samanlaisesti että ostaisi koneen,ja laittaa tilille rahat ja niinpoispäin,sanoin kaverille että sanoo sille että on säästöpankin tili ni kaveri ilmoitti että voi harmi kun sillä on sampopankki...varokaa moisia kivipäitä ja vaatikaa käteismaksu ni menee noilta mulkuilta mahkut kusettaa!!!!tän kaverin puhelinnumero on 040376 alkuinen,varokaa!!!!!
VAROKAA HUIJAREITA!!!!
käteen kiitos!!!
2
233
Vastaukset
- Janne.pol.fi
laita vaan koko numero, et siinä mitään häviä. Otan yhteyttä ko. tyyppiin.
- käteen kiitos
ja loppuosa numerosta2190
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1684377Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372504- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321173Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441142Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.116862