SunFamily Siva Grand Beach onko kukaan käynyt millanen paikka
SunFamily Siva Grand Beach
3
179
Vastaukset
- 23-päivää
9.5 lähdössä tuonne. Ihan hyviä kokemuksia netistä tuosta paikasta löytyy ja toki myös aina löytyy niitä jotka eivät ole tykänneet. Itse olen jo kerran aiemmin egyptissä käynyt.
- ruottalainen
Tervetuloa Egyptiin!! mihin hotelliin tulette? Meillä on nyt hurghadassa ihana hajuvesi liike samanlainen kun kairossakin, uusimmat Lacosten tuoksut, Escada sentiment, sexy graffiti. coco madmoiselle chanel. chance.Haemme sinut hotelilta ja näytämme mitä meillä on. kiinteät hinnat ja suom ja ruotsalainen palvelu. Tuokaa myös käytettyjä lasten vaateita tai leluja mitä voimme antaa köyhille täällä-
- 19-päivää
SunFamily Siva Grand Beach on hotellin nimi eli se mikä tuossa otsikossakin lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2266448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633283Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1002909- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171812Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1661515- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291393Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351331Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091037